printlogo


قاضی پور در گفتگو با قم فردا:
9 دی امسال پیشواز جشن 40سالگی انقلاب است/9 دی نشان داد مملکت را مردم اداره می‌کنند
9 دی امسال پیشواز جشن 40سالگی انقلاب است/9 دی نشان داد مملکت را مردم اداره می‌کنند
کد خبر: 1485
نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به اینکه 9 دی نشان داد مملکت را مردم اداره می‌کنند، گفت: تجمعاتی که امسال در سالروز حماسه 9دی رخ خواهد داد پیشوازی برای برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی خواهد شد.
نادر قاضی پور با گرامیداشت ایام 9 دی در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: 9 دی یک روز فرخنده برای مردم ایران و برای جمهوری اسلامی ایران است، 9 دی و حرکت انقلابی مردم یک نقطه عطف در تاریخ جمهوری اسلامی بود، شیطان بزرگ ایادی داخلی و خارجی اش را تجهیز کرده بود و میلیاردها دلار هزینه کرد تا توسط چند اراذل و اوباش  نظم کشور را به هم بریزند و با حمله به مساجد به اصل مقدسات ما توهین کنند.

وی بیان داشت: دشمنان در فتنه 88 عاشورا را مورد هدف قراردادند و تصور می کردند اگر آشوب کنند و در این میان به مساجد و محافل عزاداری امام حسین(ع) حمله کنند مردم ایران می ترسند و فرار می کنند اما دشمنان هنوز نفهمیدند مردم ایران اسلامی مردمی شجاع ، نترس و ولایت مدار هستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: 9 دی نشان داد باید همه توطئه ها و فتنه ها را در نطفه خفه کرد ، تجمعاتی هم که امسال در سالروز  حماسه 9دی رخ خواهد داد پیشوازی برای برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی خواهد شد و مردم ایران  ایستادگی خود را با عزت و عظمت به نمایش خواهند گذاشت.

وی بیان داشت: ترامپ رئیس جمهور آمریکا و دارو دسته اش بدانند مردم ایران شاید نسبت به مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی گلایه و اعتراض داشته باشند اما همان ها با خونشان اسلام، قرآن و مملکتشان را حفظ می کنند مردم ایران کشورشان را دوست داند و اعتراضات آن ها اعتراضاتی است نسبت به برخورد افرادی امثال من که به درستی وظیفه خود را انجام نداده ایم وگرنه مردم به اسلام و قرآن معترض نیستند.

قاضی پور افزود: همان ها که فتنه 88 را رغم زدند همان ایادی داخلی دشمن بودند که  اطلاعات محرمانه ایران را سرقت می کردند و در اختیار دشمنان قرار می دادند و آنها هم بهترین و پاک ترین فرزندان این مملکت ما یعنی  دانشمندان هسته ای را ترور کردند.

وی  اظهار داشت: مردم در 9 دی نشان دادند که می توانند اسلام و مملکت را خودشان اداره کنند حماسه 9 دی نشان داد جمهوری اسلامی ایران محکم تر و استوارتر از آن است که سقوط کند، پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند.

نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: مسئولین باید بفهمند و بدانند برای حفظ نظام باید مردم را در صحنه نگه دارند این مملکت به پشتوانه مردم استوار است پس مسئولین باید نسبت به حل مشکلات مردم اقدامات عملی و جدی  داشته باشند.

انتهای پیام/170
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/1485