printlogo


افق قهرمان نیم‌فصل والیبال ایران شد
افق قهرمان نیم‌فصل والیبال ایران شد
کد خبر: 14886
تیم والیبال افق قم در ادامه نتایج مثبت و موفق خود در لیگ دسته اول والیبال مردان ایران عنوان قهرمانی نیم‌فصل این پیکارها را به دست آورد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیم متحول شده و با برنامه افق قم در ادامه پیکارهای فصل 1398 لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور یک مسابقه دیگر را نیز با برد پشت‌سر گذاشت تا رتبه نخست جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی این رقابت‌ها را در پایان نیم‌فصل نخست به دست بیاورد.

نماینده والیبال قم که آخرین هفته نیم‌فصل نخست بازی‌های مرحله گروهی را در حالی پشت‌سر گذاشت که در ایستگاه پایانی جدال 6 امتیازی برای تکیه زدن بر صدر جدول با نزدیک‌ترین و جدی‌ترین رقیب خود یعنی شهرداری قزوین داشت و در نهایت با شکست این تیم جایگاه قزوینی‌ها را در صدر گرفت.

افق قم و شهرداری قزوین در سالن شهدای دروازه‌ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم به مصاف یکدیگر رفتند، در حالی که نگاهی به وضعیت دو تیم در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، حکایت از یک دیدار بسیار حساس داشت زیرا هر دو تیم با 15 امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول جای داشتند و پیروز این مسابقه علاوه بر تثبیت صدرنشینی، قهرمان نیم فصل هم می‌شد.

والیبالیست‌های افق قم که در خانه از حمایت تماشاگران خودی برخوردار بودند در پایان این دیدار با حساب 3 بر 1 به برتری رسیدند، مسابقه‌ای که ست‌های اول، سوم و چهارم آن به ترتیب با امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 13 و 25 بر 20 به نفع افق رقم خورد و ست دوم با نتیجه 25 بر 21 به قزوینی‌ها رسید.

نماینده شایسته والیبال قم با این پیروزی ارزشمند در پایان نیم فصل نخست مرحله مقدماتی فصل 1398 لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور مقتدرانه قهرمان گروه نخست شد و با صدرنشینی به کار خود پایان تا در دور برگشت با اطمینان و آرامش بیشتری به دنبال جواز صعود به مرحله پلی‌آف باشد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/14886