printlogo


اذعان خبرنگار صهیونیست به انتقال ۲۲۴ مجروح در پی سیلی سخت ایران
 اذعان خبرنگار صهیونیست به انتقال ۲۲۴ مجروح در پی سیلی سخت ایران
کد خبر: 15235
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،در پی سانسور خبری شدید آمریکا از آمار تلفات و مجروحین سیلی سخت جمهوری اسلامی ایران به تروریست‌های آمریکایی در پایگاه عین‌الاسد، یک خبرنگار رژیم صهیونیستی طی پیامی در حساب توئیتری خود که البته خیلی زود هم آن را پاک کرد، از انتقال ۲۲۴ مجروح از پایگاه عین‌الاسد به سرزمین‌های اشغالی برای پیگیری مداوا خبر داد. این مجروحین به بیمارستان سوراسکی در تل‌آویو انتقال یافته‌اند.

به‌نظر می‌رسد که او خبری محرمانه را منتشر کرده که سران آمریکایی هراس از علنی شدن آن را دارند، برای همین فورا نه‌تنها این پیام را پاک کرد بلکه حساب خود را نیز به حالت تعلیق درآورد.

اذعان خبرنگار صهیونیستی به انتقال ۲۲۴ مجروح در پی سیلی سخت ایران

با گذشت بیش از ۲۰ ساعت از انتقام سخت ایران، آمریکا علی‌رغم وعده اولیه همچنان هیچ آمار دقیقی از تلفات این حمله موشکی ارائه نداده است.

ایران ساعتی پس از موشک‌باران پایگاه «عین الاسد»، بزرگترین و مجهزترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در این حمله بیش از ۸۰ نفر از ارتش تروریست آمریکا کشته و ۲۰۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.

پنتاگون و ترامپ خیلی سریع حمله موشکی به چند پایگاه خود، به ویژه عین الاسد را تأیید و تأکید کردند در حال ارزیابی میزان خسارت واردشده هستند، اما تاکنون هیچ آماری ارائه نشده است. ترامپ حتی در بیانیه ساعت پیش خود با صدای لرزان و به شکلی عجیب تکرار می‌کرد «هیچ سرباز آمریکایی کشته نشده است.»




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15235