printlogo


مشاور رئیس مجلس در گفتگو با قم فردا:
سفیر انگلستان باید از کشور اخراج شود/ وزارت امور خارجه قاطعانه برخورد کند
سفیر انگلستان باید از کشور اخراج شود/ وزارت امور خارجه قاطعانه برخورد کند
کد خبر: 15343
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حضور سفیر انگلستان در تجمعات غیرقانونی دیروز گفت: سفیر انگلستان باید از کشور اخراج شود.
منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،با بیان این که  فتنه گری و توطئه افکنی انگلستان بارها اثبات شده است، اظهار داشت: تمام این اتفاقاتی که در کشور می افتد سرنخ خارجی دارد و تمامی این سرنخ ها هم به سفارت انگلستان برمی گردد.

وی تجمع دیروز در مقابل دانشگاه امیر کبیر را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: از گذشته هم تمایلی به توسعه روابط با انگلستان نداشتیم و  اتفاقات دیروز هم نشان داد که سفارتخانه این کشور نقش محوری در فتنه های اخیر دارد.

حقیقت پور با محکوم کردن حضور سفیر انگلستان در تجمع غیرقانونی دیروز تصریح کرد:  وزارت امور خارجه باید شدیدترین برخورد را با این شخص انجام داده و در واقع وی را اخراج کند.

وی خاطر نشان کرد: نیازی به ارتقای سطح سیاسی با انگلستان نداریم چرا که تجربه 4 دهه گذشته نشان داده که این کشور تنها هدفش ضربه زدن به نظام و کشور است.

مشاور رئیس مجلس تاکید کرد: فتنه انگیزی و توطئه های این سفارتخانه همواره وجود داشته و باید با کاهش سطح روابط سیاسی به این اقدامات پاسخ محکمی داده شود.



انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15343