printlogo


آیت‌الله رجبی:
انگلستان از زمان دولت عثمانی به دنبال ضربه زدن به اسلام است /هدف سفارت خانه انگلستان توطئه افکنی است
انگلستان از زمان دولت عثمانی به دنبال ضربه زدن به اسلام است /هدف سفارت خانه انگلستان توطئه افکنی است
کد خبر: 15417
عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم با بیان این هدف سفارت خانه انگلستان توطئه افکنی است،گفت: انگلستان از زمان دولت عثمانی به دنبال ضربه زدن به اسلام است.
آیت‌الله محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،با بیان این که دشمنان نظام همواره به دنبال ضربه زدن به نظام هستند، اظهار داشت: دشمن از هر روزنه و  فرصتی که پیش بیاید وارد می شود و اقدام به خرابکاری می کند و در مقابل این وظیفه ما هست که هوشیار و آگاه باشیم.

وی ضمن محکوم کردن حضور سفیر انگلستان در تجمع غیرقانونی اخیر بیان داشت: سفارت خانه انگلستان از قدیم به دشمنی با نظام و اسلام معروف بوده و هر جایی که می تواند کاری علیه اسلام انجام بدهد آنجا حضور فعالی دارد.

رجبی با بیان این که دشمنی آمریکا با اسلام به دهه های خیلی دور برمی گردد، ابراز داشت: انگلستان نه تنها دشمن کشور ما بلکه سابقه توطئه علیه مسلمانان از زمان دولت عثمانی تاکنون را دارد و علت حضور سفیر این کشور در جمع تجمع اخیر نیز توطئه افکنی و هدایت معترضین بوده است.

وی ضمن غیر دیپلماتیک خواندن این اقدام سفیر انگلستان، افزود: مسئله خیلی شفاف و روشن است و در این زمینه وظیفه نهادهای مختلف از جمله وزارت امورخارجه است که وارد عمل شوند.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی(ره)تاکید کرد: نباید از کنار این اتفاق به سادگی عبور کرد چرا که عدم برخورد قاطع با این اقدام راه را برای تکرار چنین اقدامات زشتی باز می کند.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15417