printlogo


کارشناس مسائل سیاسی:
فضای مجازی بستر نفوذ دشمن در باورهای جوانان است/کم کاری نهادهای فرهنگی در فضای مجازی
فضای مجازی بستر نفوذ دشمن در باورهای جوانان است/کم کاری نهادهای فرهنگی در فضای مجازی
کد خبر: 15469
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به کم کاری نهادهای فرهنگی در فضای مجازی، گفت: امروز در فضای مجازی نگاه و باور جوانان توسط دشمنان تغییر کرده است.
 حجت الاسلام و المسلمین الهی راد در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی با اشاره به نفوذ دشمن از طریق فضای مجازی، اظهار داشت:  در این ایام که در اوج رشد سیاسی ایران بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان او قرار داریم دشمن به راحتی از طریق فضای مجازی نفوذ کرده و عده ای را به کف خیابان ها آورد.
وی ادامه داد: البته این جوانان از طریق فضای مجازی جذب شده اند اما عده ای ازآنها تربیت یافته مکتب دشمن هستند.
این کارشناس مسائل اجتماعی و سیاسی افزود: دشمن از طریق فضای مجازی توانست جوانان را به کف خیابان بیاورد و از این شرایط علیه نظام استفاده کنند و با تحریک جوانان آن ها را وادار به دادن شعارهای هنجار شکن علیه نظام کرد.
وی تاکید کرد: امروز در فضای مجازی نگاه و باور جوانان توسط دشمنان تغییر کرده است و نبود نیروهای ارزشی و البته کم کاری برخی از آنها باعث به وجود آمدن چنین مشکلاتی شده است.
حجت الاسلام الهی راد به طلاب اشاره کرد و ابراز داشت: طلاب می توانند با ورود در این فضا می توانند قدرت تبیین و اقناع مخاطبان را بالا ببرند تا هر مطلب را به راحتی و به سرعت قبول نکنند.
وی اضافه کرد: البته باید به این مسئله هم اشاره کرد که زبان سخن در فضای مجازی متفاوت است و باید آن زبان را فرا گرفت تا با جوانی که از طریق زبان نفوذ دشمن دچار تهاجم فرهنگی و ارزشی قرارگرفته است سخن گفت.
این استاد حوزه بیان داشت:  اگر دشمن به لحاظ سیاسی تهاجم می کند ما باید با همان زبان جواب او را بدهیم تا جوان این مسائل را متوجه شود.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15469