printlogo


مسئول ستاد کمک‌های مردمی قم :
مردم قم پیشتاز کمک به هم‌وطنان سیل‌زده هستند
مردم قم پیشتاز کمک به هم‌وطنان سیل‌زده هستند
کد خبر: 15519
مسئول ستاد کمک‌های مردمی قم با اشاره به این‌که استان قم استان معین سیستان و بلوچستان نیست گفت: به‌واسطه همدلی که همیشه در استان قم وجود داشته پرچم قم در کمک به هم‌وطنانی که با بحران‌ها مواجه هستند همواره برافراشته بوده است.
محمد خامه یار در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار کرد: گروه های پیشرو روز گذشته از قم در قالب گروه های مختلف به مناطق سیل زده اعزام شدند امروز هم بنده به عنوان مدیر قرارگاه کمک های مردمی قم به چابهار سفر خواهم کرد هماهنگی انجام شده تا چند منطقه را بازدید کنیم و مشکلات اصلی را بررسی کنیم.

وی افزود: قرارگاه کمک های مردم قم برای کمک به هم‌وطنان سیل زده در سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کرده است، بنده حامل سلام مسئولان استان قم به ویژه مدیر حوزه های علمیه کشور به هم‌وطنان سیل زده سیستان و بلوچستان هم خواهم بود، بعد از بررسی اوضاع مناطق سیل زده برنامه ریزی خواهیم کرد که چه کارهایی باید انجام شود.

مسئول ستاد کمک های مردمی قم تصریح کرد: قرارگاه کمک های مردمی قم پیش از این در سر پل ذهاب، پل دختر و دیگر مناطق سیل زده حضور داشته و موفق هم عمل کرده است اکنون هم قرار است به کمک هم‌وطنان سیل زده سیستان و بلوچستان برود و از آنجا که فعالیت های قرارگاه میدانی است برنامه های مختلف را در مناطق مختلف سیل زده اجرا خواهیم کرد.

خامه یار تصریح کرد: خواسته ستاد بحران استان قم این است که بررسی های میدانی به صورت هوایی و زمین از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان صورت بگیرد تا بهترین تصمیم برای کمک رسانی اتخاذ شود.

مردم کمک های خود را به مساجد خیابان 19 دی تحویل دهند

وی خاطرنشان کرد: به واسطه همدلی که همیشه در استان قم وجود داشته پرچم قم در کمک به هم‌وطنانی که با بحران ها مواجه هستند همواره برافراشته بوده و به اذعان ائمه جمعه سرپل ذهاب ، پل دختر، معمولان و مناطق مختلف سیل زده در استان لرستان قمی ها پیشتاز و پیش رو کمک به هم‌وطنان بوده اند.

مسئول ستاد کمک های مردمی قم خاطرنشان کرد: استان قم استان معین سیستان و بلوچستان نیست اما همیاری و پیش قدم بودن مردم قم قابل تحسین است از مردم درخواست می کنیم کمک های خود را هر جایی که صلاح می دانند تحویل دهند، کلیه مساجد خیابان 19 دی که مربوط به قرارگاه کمک های مردمی است آماده دریافت کمک های مردمی می باشد.

خامه یار ادامه داد: با همت مردم قم یک کار و خدمت رسانی خوب به هم‌وطنان سیل زده در سیستان و بلوچستان را خواهیم داشت و مشکل ارسال کمک های مردمی قم به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان وجود ندارد با راه آهن جمهوری اسلامی ایران هماهنگی های لازم انجام شده است، بخشی از کمک ها به  افراد آسیب پذیر نقدی هم خواهد بود.

وی گفت: همه پیش بینی‌ها انجام شده و پیش بینی خرید کالا از مناطق نزدیک به مناطق سیل زده نیز انجام شده است دپوی اصلی ما در ارگ جدید بم در استان کرمان است تا بتوانیم از آن سایت  استفاده کنیم، هماهنگی وسایل نقلیه انجام شده تا در اسرع وقت خریدهای لازم در استان کرمان انجام شود و به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شود.


انتهای پیام/170
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15519