printlogo


وجود 440 پروژه نیمه تمام در استان قم
 وجود 440 پروژه نیمه تمام در استان قم
کد خبر: 15778
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم امروز با اشاره به وضعیت هزینه کرد اعتبارات هزینه ای در استان قم اظهار کرد: 25 دستگاه در استان با دو هزار و 400 کارمند زیرپوشش این اعتبارات هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمود نوربخش امروز با اشاره به وضعیت هزینه کرد اعتبارات هزینه ای در استان قم اظهار کرد: 25 دستگاه در استان با دو هزار و 400 کارمند زیرپوشش این اعتبارات هستند.

وی ادامه داد: در تخصیص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای، تعدد نقاط شهری و روستایی و مساحت در یک استان، اهمیت زیادی دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: در بحث پروژه‌های عمرانی 440 پروژه نیمه تمام در استان داریم که کمتر از 190 پروژه ایجادی و توسعه ای است، بقیه پروژه‌ها مستمر است که در حال انجام است و کالبدی نیست.

نوربخش کافی نبودن اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را مشکل تمام استان‌ها دانست و تصریح کرد: گاهی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در استان از ردیف‌ها و اعتبارات ملی استفاده می‌کنیم که این مساله به خصوص در پروژه‌های مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قم نمود دارد.

وی ادامه داد: بحث تهاتر را برای تامین مالی اجرای پروژه‌ها در استان قم دنبال می‌کنیم، دستگاه‌هایی که از یک سیستم دولتی طلبکار و به یک سیستم دولتی دیگر بدهکار هستند، می‌توانند که متقاضی اسناد تهاتری باشند و پیمانکاران در استان امکان استفاده از این ظرفیت قانونی را دارند، این ظرفیت به خصوص برای شهرداری قم فراهم است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم خاطرنشان کرد: یکی از پیگیرترین استان‌ها در زمینه دریافت اسناد تهاتری، استان قم و یکی از پیگیرترین دستگاه‌ها در استان در این زمینه، شهرداری قم است، و امیدواریم که این پیگیرها منجر به اختصاص بخشی از اعتبارات به قم شود.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15778