printlogo


سناریوی داستانی و ضرورت هوشیاری
 سناریوی داستانی و ضرورت هوشیاری
کد خبر: 15796
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، استادنا حسن رحیم پور ازغدی در یک سخنرانی که بخشی از آن در فضای مجازی معروف شد در خصوص بهانه گیری ها و سوژه سازی های تصنعی حسن روحانی گفته بود باید به رئیس جمهور گفت: باشه اصلا در همه چیز حق با تو است. اقتصاد و معیشت مردم را به کجا رساندی؟ وعده های انتخاباتی چی شد؟

حکایت غوغازیست بودن و جنجال سازی های "آشنا"ی این روزها و ماه ها در سطح کشور توسط دولت و وابستگانش، دقیقا حکایت خط مشی روزنامه ۱۹ دی و وابستگان سیاسی و رسانه ای آن در قم است. دار و دسته ای که روزهای ثبت نام انتخابات با گسیل کردن پادوهای خبری خود به فرمانداری قم سعی در منحرف کردن افکار عمومی قم از مطالبات انقلابی مردم در معیشت و اقتصاد به سوی محله گرایی بودند اما با جلو رفتن روند قانونی دستشان را از آن بهانه خالی می بینند.

همانطور که حسن روحانی و تیم رسانه ای دولت با توییت های دو پهلو و سخنان ابهام آمیز در پیشبرد هدف ماهی گرفتن از آب گل آلود اتفاقات هفته های اخیر هستند، ما به ازای جریان فکری آنها در قم یعنی روزنامه ۱۹ دی نیز سعی دارد تا  همان راه را طی کند و چه بسا آقای  داستانی، داستانی یا سناریویی حتی با از قبر بیرون کشیدن مرحوم مغروق و آسمان و ریسمان بافتن از سیل سیستان تا سالگرد حادثه پلاسکو  سرهم کنند تا شاید دم انتخابات خاطره ای ماندگار از جنجال و مظلوم نمایی در ذهن اندک هواداران خود باقی بگذارند.

در اشاره صریح سرمقاله امروز ۱۹ دی که باز هم با نام فردی ناشناس با عنوان "ایمان سهرابی" نوشت:
((سردار سپاه ترور می‌شود بدون آن که از سوی مقام‌های رسمی گزارشی منتشر شود برای توضیح و توجیه چگونگی ردیابی و رهگیری مکان این مهم‌ترین شخصیت نظامی برون مرزی کشورمان از تهران. چند روز بعد هم هواپیمای مسافربری هدف قرار می‌گیرد عوض موشک کروز و باز معلوم نیست چه رخ داد که فرمانده مستقیم این روزها تقدیر می‌شود و ستایش))

وی در این جملات دوپهلو آنچنان از روی حقد به سپاه می تازد که هر تازه واردی در دنیای رسانه متوجه می شود پس از شلیک مسلسل وار به نهادهای تحت نظر رهبری در این سرمقاله، اینچنین تشکیک کردن و بصورت تلویحی متهم کردن نهاد نگهبان امنیت کشور به دست داشتن در شهادت سردار و عامدانه جلوه دادن حادثه هواپیمای مسافری با وجود محبوبیتی که از  سپاه در تشییع میلیونی سردار سلیمانی به رخ دشمن کشیده شد، چیزی بجز یک سناریوی لجن آلود انتحاری  برای تنش در فضای قم انقلابی آن هم در آستانه انتخابات نیست.  

حساسیت یک ماه باقیمانده تا انتخابات و تمرکز دوست و دشمن بر تحولات و اتفاقات قم می طلبد هم نیروهای انقلابی و حزب اللهی و هم نهادهای مسئول نسبت به این مسئله هوشیار باشند. انتحار سیاسی قبل از حذف مردمی در آخرین ماههای حیات دولت از این جریان سالخورده و مدعی تدبیر بعید نیست.
امین گلستانی
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15796