printlogo


سالک: آمریکا با مسدود کردن خبرگزاری فارس میزان اعتقادش به آزادی بیان را نشان داد
سالک: آمریکا با مسدود کردن خبرگزاری فارس میزان اعتقادش به آزادی بیان را نشان داد
کد خبر: 15941
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مسدود کردن خبرگزاری فارس توسط آمریکا، گفت: آمریکایی‌ها کوچکترین توجهی به حقوق و قوانین بین‌المللی در رابطه با خبرنگاران و خبرگزاری‌ها ندارند و دست به مسدودسازی خبرگزاری فارس می‌زنند.

وی افزود: از سوی دیگر این اقدام و اقداماتی از این دست به نفع آمریکا نخواهد بود بلکه باعث می‌شود خبرگزاری فارس که در راستای نظام جمهوری اسلامی گام برمی‌دارد و تحلیل و خبر دارد و فعال است محکم‌تر به مسیر خود ادامه خواهد داد؛ البته این اقدام برای آمریکا نتیجه عکس به همراه خواهد داشت. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: ما مطمئن هستیم که با مسدودسازی خبرگزاری فارس توسط آمریکا شکست دیگری این بار از جریان خبری در دنیا به آمریکا تحمیل خواهد شد.

سالک خاطرنشان کرد: فارس باید با قدرت بایستد و البته خواهد ایستاد و تلاش کند که نقطه‌نظرات خودش را به تمام خبرگزاری‌های جهان منتقل کند. 

وی افزود: همان‌طور که امام (ره) و مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما با قدرت به پیش خواهیم رفت و خبرگزاری فارس رسالت خبری خود را همانند گذشته انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان اظهار داشت: ملت ایران بیش از 40 سال است که با پیروی از ولایت فقیه جلوی تحریم‌ها و زورگویی‌های استکبار به سرکردگی آمریکا ایستاده است و فشارها و تحریم‌ها این ملت را مقاوم‌تر و مستقل‌تر کرده است.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/15941