printlogo


حسن عباسی :
تحقق پروژه قرن جدید انقلاب اسلامی بر دوش دانشجویان است/نقش دانشجویان در دهه پنجم انقلاب اسلامی
 تحقق پروژه قرن جدید انقلاب اسلامی بر دوش دانشجویان است/نقش دانشجویان در دهه پنجم انقلاب اسلامی
کد خبر: 1600
عباسی با اشاره به نقش دانشجویان در دهه پنجم انقلاب اسلامی، گفت: تحقق پروژه قرن جدید انقلاب اسلامی بر دوش دانشجویان است.
حسن عباسی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به نقش دانشجویان در دهه پنجم انقلاب اسلامی، اظهارداشت: پروژه قرن جدید انقلاب اسلامی که قبلا توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد از 1444 قمری تا 1444شمسی به مدت 41 الی 42 سال می باشد.
وی ادامه داد:  این پروژه، پروژه ای می باشد که جوانان دانشجویی که امروز دارای متوسط سن 20 تا 25 سال می باشند و زمانی که این پروژه در سال 1444 شمسی تمام می شود این دانشجویان دارای متوسط 65 تا 70 ساله می باشند.
عباسی با اشاره به اینکه دوره جوانی، میان سالی و پیری تشکل ها و جنبش های دانشجویی امروز در پروسه تحقق پروژه قرن جدید انقلاب اسلامی قرار دارد، گفت:  پروسه ای که طی می شود تا پروژه قرن جدید انقلاب اسلامی محقق شود در دوره ای قرار دارد که نسل جوان و  دانشجوی ما بخصوص جنبش های دانشجویی باید در تلاش باشد تا اجزا، مبانی نظری، طرح های استراتژیک آماده شده این پروژه را به خوبی بشناسد و نسبت به اینکه این مسئله را به گفتمان عمومی انقلاب اسلامی تبدیل کند آماده باشند و همچنین خود را در تحقق آن تعریف کند.
وی بیان داشت: نظر بنده نسبت به آینده در سال 1400 به بعد این است که  نظام بالاخره در چهل سال اول  موفق شد طرح 50 ساله خود را به سطحی برساند که هم در تولید مبانی نظری و هم در تربیت کادر و هم در طراحی طرح استراتژیک به گونه ای آماده شود که ما اولین کشوری در غرب آسیا باشیم که در حال حاضر برنامه و طرح 50 ساله داریم.
عباسی با اشاره به اینکه تحقق پروژه قرن جدید انقلاب اسلامی بر دوش دانشجویان می باشد، عنوان داشت: هم در دهه پنجم انقلاب اسلامی و هم در پروژه قرن جدید انقلاب اسلامی که از سال 1400 شروع خواهد شد؛ این پروژه بر دوش دانشجو های جوان ما رقم خواهد خورد و همه دانشجویان باید این موضوع را به زودی بشناسند.


انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/1600