printlogo


حجت الاسلام مومنی:
اگر آمریکا با ملت ایران دشمن نبود دارو را تحریم نمی‌کرد/ مدافعان حرم فدای ایران شدند
اگر آمریکا با ملت ایران دشمن نبود دارو را تحریم نمی‌کرد/ مدافعان حرم فدای ایران شدند
کد خبر: 16127
حجت‌الاسلام مؤمنی با اشاره به اینکه آمریکا اگر با مردم ایران مشکل ندارد چرا دارویی که مردم نیاز دارند را تحریم می‌کند پس آمریکا با ملت ایران دشمن است گفت: مدعیان که فریاد می‌زنند جانم فدای ایران، برای ایران کاری نکردند اما مدافعان حرم فدای ایران شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی طی سخنرانی در چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم قم که شامگاه 10 بهمن در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا برگزار شد اظهار کرد: عبور از فتنه ها و سربلند بیرون آمدن از این مشکلات انسان را  به این مقام می رساند  که بصیر شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر جامعه ای زمین خورد و نتوانست به مقصود برسد علتش این است که  اهل آن جامعه یا دشمن را نشناختند یا در بحث دشمن شناسی کوتاهی کردند و یا دشمن را شناخت و به آن اهمیتی نداد،  دشمن در همه بخش ها در مقابل ما  ایستاده است و هیچ لحظه ای از کار و تلاش برای لطمه زدن به ما باز نه ایستاده است پس باید نسبت به دشمن حساس بود.

مؤمنی افزود: دشمنی که به دنبال فرصت می گردد تا به ما ضربه بزنند معنی ندارد با او وارد گفتگو شویم میز گفتگو سنخیت می طلبد باید وجوه مشترک داشته باشیم تا بتونیم با طرف مقابل گفتگو کنیم دشمن ما کافر حربی نقطه اشتراک نداریم که وارد گفتگو شویم گاهی دشمنان ما  بیرونی و گاهی درونی است بدبخت آن انسان و مسئولی است که هم اسیر دشمن نفس و هم اسیر دشمن بیرون است.

کسی که بین مردم تفرقه بیندازد منافق است

وی بیان داشت: دشمن علنی و مخفی وجود دارد، کفار و مشرکین در مقابل ما صف کشیده اند دشمن علنی ما هستند ، اما ما دشمن درونی هم داریم  که منافقین هستند که خودشان را دوست نشان می دهند و نمی گذارند جبهه متحده سلامی شکل بگیرد کسانی که مطالب تفرقه انگیز از لسان آن‌ها شنیده می شود منافق هستند مطلبی را طرح می کنند تا در جامعه تفرقه بیندازند پس باید گفت منافقین از کفار بدترند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم بیان داشت: امیرالمؤمنین علی(ع) می فرماید دشمن را کوچک نشمارید  پس باید استوار و آماده باشیم و مجهز به سلاح شویم، بچه های این نظام و انقلاب  دشمن را کوچک نگرفتند سفت و محکم در مقابل دشمن ایستاداند  این را دشمنان فهمیدند اما مسئولان ما  نفهمیدند، چندین سال است مسئولان دست‌به‌دست هم دادند تا مملکت را به دست آمریکا و اسرائیل بدهند اما جوانان این نظام و  شهدای مدافع حرم نگذاشتند.

مؤمنی تصریح کرد: شیطان بزرگ آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است که باید آن را جدی بگیریم کسانی که باعث خفت و خیانت به کشور می شوند  خار خواهد شد سردار سلیمانی را در عراق دشمن با موشک زد اما در داخل دو سردار را مسئولان ترور و اربن اربا کردند خیلی چیزها در آینده مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه عده ای در داخل بی کفایت را با کفایت و با کفایت را بی کفایت نشان می دهند گفت: مراقب باشیم باید از شیطان  دوری کرد کسی که به مقدسات ما توهین می کند گفتگویی با او نداریم، دشمن دنبال جنگ و آتش سوزی و نزاع مسلحانه است و  ولایت ستیزی، شبهه افکنی، تحقیر مسلمانان، تفرقه  و فرصت طلبی از جمله فعالیت های دشمنان است عده ای می گویند هنر را تحریم می کنیم باید به آن‌ها گفت در این سال هیچ کمکی به هنر نکردید نظام نیازی به شما ندارد شما حرمت نمک را نگه نداشتید.

مدافعان حرم فدای ایران شدند

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ادامه داد: مدعیان که فریاد می زنند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران برای ایران کاری نکردند اما این مدافعان حرم فدای ایران شدند جای طلبکار و بدهکار عوض شده هرکسی که به نفع دشمن سخن گفت منافق و جاسوس است سلیمانی را آن‌هایی که با آن‌ها خندید و گفتگو کردند شهید کردند آمریکا اگر با مردم مشکل ندارد پس چرا دارویی که مردم نیاز دارند را تحریم می کند پس آمریکا با مردم دشمن است .

مؤمنی ابراز کرد: هنوز انتخابات آغاز نشده است عده ای شبهه افکنی می کنند در حالی که این زندگی خود آن‌ها است که پر از شبهه است، این مردم به دهان کسی خواهند زد اگر سخن از مذاکره به میان بیاورند سردار سلیمانی تبدیل به یک جریان شد و میلیون ها نفر در عراق و  ایران زیر تابوت سردار را گرفتند و مردم بسیاری از شهرها التماس می کردند پیکر به شهر آن‌ها بروند اما بلافاصله بعد از این یوم الله عده ای فتنه دیگری به پا کردند.

وی با اشاره به اینکه منافق کسی است که در جامعه ایجاد اختلاف و شبهه کرده و اعتقادات و باورهای مردم را سست می کند تصریح کرد:  هنوز انتخابات نشده شبهه افکنی می کنند کمرنگ شدن انتخابات  و حضور کمترمردم در راهپیمایی  22 بهمن از نقشه آن‌ها است اما مردم با حضور خود نقشه آن‌ها  را نقش بر آن خواهند کرد باید پای صندوق های رأی رفت تا لرزه به تن دشمن بیفتند از طرفی  باید با بصیرت انتخاب کرد باید به  شخصی که به گام دوم انقلاب مسلط باشد و به دنبال تحقق آن باشد رأی داد.

انتهای پیام/170
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16127