printlogo


پاسخ مدافع پرسپولیس به یک شایعه
پاسخ مدافع پرسپولیس به یک شایعه
کد خبر: 1637
با اتمام نیم فصل اول، شایعات فراوانی به گوش رسید مبنی بر اینکه شایان مصلح مدافع چپ سرخپوشان قرار است این تیم را ترک کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،؛چنین اتفاقی برای تیمی مثل پرسپولیس که خانه اخبار به حساب می آید، یک موضوع ساده نیست چون مصلح هم مانند سایر بازیکنان در سخت ترین روزها، کنار پرسپولیس بود.خود شایان در این مورد می گوید: «در نیم فصل اول طوری بازی کردیم که از حد تصور هواداران مان هم بهتر امتیاز گرفتیم. یک بخشی از این موضوع به خاطر شناخت بازیکنان از یکدیگر و قدرت باقی مانده از فصل قبل و انگیزه های مان بود و بخش دیگر به همت و غیرت پرسپولیسی ها برمی گردد. همه ما از اول لیگ هم قسم شدیم که بهترین امتیازات را از آن خود کنیم و پای این وعده تا پایان فصل ماندیم. خدا را شکر که بهترین اتفاق برای مان رقم خورد و فعلا جزو مدعیان قهرمانی هستیم.»

شایان سپس به سوالی در مورد احتمال جدایی اش از پرسپولیس و حضور در لیست مازاد برانکو ایوانکویچ اشاره کرد و افزود: «همه می دانند که در فصل نقل و انتقالات، همواره شایعات زیادی در مورد بازیکنان به گوش می رسد. من هم جزیی از این شایعات هستم. در ابتدای فصل هم می گفتند شایان از پرسپولیس می رود اما دیدید که ماندم و به کارم ادامه دادم. این بار هم اتفاقی رخ نمی دهد چون با باشگاه قرارداد دارم و در پرسپولیس می مانم. از من به شما نصیحت؛ این قدر پیگیر شایعات نباشید چون فایده ای ندارد!»

این بازیکن در نهایت گفت: «انتظار داریم در نیم فصل دوم شرایط برای مان ساده تر از قبل شود. بعد از بازی با پارس جنوبی هم گفتم آن قدر سختی کشیدیم که باید از این به بعد قدر امتیازات مان را بیش از پیش بدانیم. آن سختی ها، هرگز از یادمان نمی رود. هواداران باید باز هم مثل همیشه لطف کنند و حمایت شان از ما را افزایش بدهند. می توانیم با یک روند بهتر، تیم را دوباره به سمت قهرمانی ببریم. پرسپولیس در نیم فصل دوم هیچ چیز از سایر مدعیان کمتر نخواهد داشت و با اضافه شدن بازیکنانی مثل سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی شریفی و مهدی ترابی، قدرت چند برابر بیشتر هم می شود.»




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/1637