printlogo


نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین:
حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن نقشه دشمنان را خنثی می کند
حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن نقشه دشمنان را خنثی می کند
کد خبر: 16370
نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به اینکه راهپیمایی فردا امتداد حماسه حضور مردم در تشییع پیکر پاک حاج قاسم سلیمانی است، گفت: ملت ایران باردیگر نقشه ها و توطئه های دشمنان را با حضور گسترده در راهپیمایی 22بهمن خنثی خواهند کرد.
حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین حسین بنیادی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اهمیت حضور و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: راهپیمایی 22بهمن امسال فقط یک مناسبت نیست و در یک برهه معمولی هم نیست.

وی ادامه داد: راهپیمایی فردا امتداد حماسه حضور مردم در تشییع پیکر پاک شهید قاسم سلیمانی خواهد بود.

نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین افزود: جهان آن حماسه باشکوه مردم در تشییع پیکر حاج قاسم را دید و پایبندی مردم ایران را به انقلاب و ارزش های انقلاب را لمس کرد.

وی با اشاره به اینکه 22 بهمن ماه امسال همایشی است که دارای موضوعات مختلفی است، ابراز داشت: هم زمانی با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی ، قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس و همچنین رونمایی استکبار جهانی از طرح معامله ننگین و خیانت بار قرن از موضوعات مهم 22بهمن امسال است.

حجت الاسلام بنیادی خاطرنشان کرد: کشور ایران به عنوان نقطه مرکزی و محور اصلی مقاومت و مبارزه با استکبار فردا در تیررس رسانه های خارجی قرار خواهد گرفت تا نسبت به برخورد و عکس العمل ملت بزرگ ایران نسبت به هیجانی که در رابطه با انتخابات می توانند داشته باشند، نسبت به مقابله با پیمان ننگین و معامله نگین قرن و همچنین نسبت به پایبندی به خون شهدا مخصوصا شهید حاج قاسیم سلیمانی و ابومهدی المهندس دارد را به دنیا نشان دهد.

وی ادامه داد: به هر صورت فردا هم دشمنان و هم دوستان انقلاب منتظر هستند ببینند مردم ایران چه می کنند؛ دشمنان یقینا بر اساس دشمنی خود نقش و طراحی می کنند و دوستان انقلاب اسلامی هم امیدوارانه به راهپیمایی مردم ایران توجه می کنند.

نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به تلاش رسانه‌های معاند و فضای مجازی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی‌ بیان کرد: انقلاب اسلامی تاثیر بسزایی بر قلب‌های مردم داشته، تا جایی که فرهیختگان، استادان دانشگاه و پژوهشگران جهان انقلاب اسلامی را یک پدیده معرفی و مبادی و مبانی آن را بررسی می‌کنند، ولی ما در داخل گاهی اوقات بی‌تفاوت می‌شویم و یا خسته می‌شویم و یا القاء می‌کنند که انقلاب کاری نکرده است و این همان خطای محاسباتی است که از ناحیه فضای مجازی ایجاد می‌شود تا انسان‌ها و مخصوصا جوان‌ها از واقعیت‌های خارجی و فضای حقیقی محاسبه و ارزیابی دقیقی نداشته باشند.

وی اضافه کرد: راهپیمایی 22بهمن امسال که با موضوعات مختلف مقارن شده است یکی از مهم‌ترین راهپیمایی ها در سالیان اخیر است و پیام‌های مهم این راهپیمایی که با همت و وحدت ملت بزرگ ایران برگزار می‌شود بار دیگر  جهانیان را به تحسین این ملت وادار خواهد کرد.

انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16370