printlogo


یادداشت؛
خواص بی‌بصیرت تهدیدی برای انسجام ملی
خواص بی‌بصیرت تهدیدی برای انسجام ملی
کد خبر: 16400
جمهوری اسلامی ایران در 41 سال گذشته همواره در مسیری حرکت کرده که در آن مردم‌سالاری دینی حرف اول را زده اما برخی از خواص خلاف این موضوع را بیان می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جمهوری اسلامی ایران در عمر 41 ساله خود نزدیک به 40 انتخابات را برگزار کرده است که درواقع در جهان و به‌خصوص در منطقه بی‌نظیر است.

از همان اولین انتخابات که برای برقراری جمهوری اسلامی در کشور برگزار شد تاکنون همواره شاهد حضور باشکوه مردم در آن بودیم که نشان‌دهنده علاقه‌مندی مردم به تعیین سرنوشت خویش است اما این پایان کار نبوده است چراکه همواره دشمنان نظام تمامی تلاش‌ها و توطئه‌هایشان بر این بوده است که مردم حضور حداقلی در انتخابات را داشته باشند.

مهم‌ترین دلیل این توطئه افکنی ها از بین بردن انسجام، اتحاد و همدلی مردم ایران اسلامی بوده است که البته هر بار با روشنگری‌های صورت گرفته این اقدامات در نطفه خاموش شده است.

رهبر معظم انقلاب همواره در طی سال‌های اخیر با تأکید بر اهمیت انتخابات تأکید کرده و خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات شده‌اند.

ایشان حضور پرشور در انتخابات را ضامن امنیت و اقتدار نظام بیان کرده و آن را عاملی برای حفظ آبروی نظام عنوان کرده‌اند.

حتی ایشان از افرادی که به هر دلیلی با نظام زاویه‌دارند-  که هرچند اندک هستند-  اما آن‌ها را نیز برای حضور در انتخابات تشویق کرده‌اند که نشان‌دهنده اهمیت حضور پرشور در انتخابات است.

در این میان خواص و مسئولان نقش گسترده‌ای دارند چراکه باید با تشویق مردم به حضور خود زمینه‌سازی اقتدار و همدلی و امنیت کشور باشند که متأسفانه در عمل و در اظهارنظرهایی برخی از مسئولان عکس این مهم اتفاق می‌افتد.

زیر سؤال بردن انتخابات، فرمایشی قلمداد کردن و همچنین حمله به شورای نگهبان حداقل برای افرادی که پست‌ها و مسئولیت‌های خودشان از طریق انتخابات معین و مشخص‌شده است، نه‌تنها قابل‌قبول نیست بلکه منطقی هم نیست.

جمهوری اسلامی ایران در 41 سال گذشته همواره در مسیری حرکت کرده که در آن مردم‌سالاری دینی حرف اول را زده و علاوه بر این همواره عمل کردن به نقطه نظرات ولی‌فقیه زمان موجب موفقیت و پیروزی شده و برعکس عمل نکردن به فرامین ایشان موجب عقب‌ماندگی و گرفتاری برای کشور شده است.

در برهه‌ای کنونی نیز که استکبار جهانی به‌صورت علنی و آشکار جنگ اقتصادی خودش را شروع کرده و هرروز برگ جدیدی از اقدامات جنایت‌کارانه خود را علیه ملت ایران باز می‌کند، نیاز است که حداقل مسئولان اجرایی کشور آب در آسیاب دشمن نریزند و بیش از این به کشور ضربه نزنند.

هرچند که دست این‌گونه افراد برای مردم بیش‌ازپیش رو شده است اما نیاز است که خود این مسئولان نیز به خود آمده و بیش از این در زمین دشمن بازی نکنند.



انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16400