printlogo


مردان ایثار یک گام تا مرحله نهایی لیگ برتر
مردان ایثار یک گام تا مرحله نهایی لیگ برتر
کد خبر: 16533
مردان بسکتبالیست تیم ایثار شیمیدُر قم با موفقیت در نخستین بازی پلی‌آف حالا یک گام دیگر تا مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور فاصله دارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بعد از پایان رقابت 6 تیم در دو گروه سه تیمی مرحله مقدماتی فصل 1398 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، از گروه نخست تیم پیام مخابرات اصفهان و از گروه دوم تیم شهروند آمل به شکل مستقیم به عنوان صدرنشین‌ها راهی مرحله نهایی شدند.

اما طبق مقررات بازی‌ها، تیم‌‌های دوم هر گروه با تیم سوم گروه مقابل در مرحله پلی‌آف به میدان رفتند، در حالی که بازی نخست پلی‌آف به انجام رسید و تیم دوم گروه دوم یعنی ایثار شیمیدُر در جدال با تیم سوم گروه نخست یعنی آسایشگاه شهید فیاض‌بخش مشهد به برتری رسید و کار خود را برای بازی دوم این مرحله راحت کرد.

شاگردان جواد شهره‌غلامی در تیم ایثار شیمیدُر قم که همانند شهروند آمل در گروه دوم هفت امتیازی بودند و تنها به دلیل نتایج بازی‌های رو در رو بعد از آملی‌ها در رده دوم ایستادند، در میهمانی تیم شهید فیاض‌بخش با نتیجه 71 بر 65 صاحب برتری شده و گام نخست را برای صعود به مرحله نهایی محکم برداشتند.

دیدارهای دور برگشت این مرحله روز جمعه نهم اسفند ماه انجام می‌شود و تیم ایثار شیمیدُر قم در سالن شهدای بهزیستی میزبان نماینده خراسان‌رضوی خواهد بود، در صورتی که ایثار شیمیدُر این بازی را ببرد راهی مرحله نهایی می‌شود اما اگر مشهدی‌ها از این بازی با دست پر خارج شوند، بازی سوم یک روز بعد در قم انجام خواهد شد تا تیم برتر به جمع چهار تیم مرحله پایانی صعود کند.

تیم ایثار شیمیدُر قم در مرحله مقدماتی ابتدا در آمل 66 بر 52 به تیم شهروند آمل باخت، در قم تیم هیات اراک را 70 بر 59 شکست داد، در قم تیم شهروند آمل را 62 بر 57 مغلوب کرد و در اراک نیز تیم هیات اراک را 58 بر 35 برد تا در مجموع با هفت امتیاز به مرحله پلی‌آف بازی‌های این فصل برسد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16533