printlogo


دانشجویان بسیجی برای مقابله با کرونا به کمک وزارت بهداشت می‌روند
دانشجویان بسیجی برای مقابله با کرونا به کمک وزارت بهداشت می‌روند
کد خبر: 16799
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، علی مهتدی، مسئول مرکز شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در نشست هماهنگی فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی در مقابله با ویروس کرونا گفت:۷۳ دانشگاه و دانشکده مستقل علوم پزشکی در سطح کشور وجود دارد که بسیج دانشجویی در بخشی از این دانشگاه‌ها در راستای آرامش بخشی به جامعه و آگاه سازی مردم نسبت به ویروس کرونا با همکاری و هماهنگی اساتید دانشگاه اقدام به تولید و توزیع کلیپ در سطح استان‌ها کرده اند. 

 
وی با اشاره به اعلام آمادگی بسیج دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در قالب بیانیه ای برای متمرکز کردن این ظرفیت در کمک به وزارت بهداشت، افزود: همچنین تولید کلیپ و بروشور در راستای آرامش بخشی و آگاه مردم نسبت به ویروس کرونا به همت بسیج دانشجویی در سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشوردر حال انجام است.

مهتدی تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این نشست این است که به یک جامعیت نسبت به ویروس کرونا دست پیدا کنیم و مشخص شود وضعیت در کشور چگونه است تا بتوانیم تصمیمات پخته تری اتخاذ کرده و نقش خود را به خوبی در کمک به مردم ایفا کنیم.

وی افزود: با توجه به رویکرد جدید سازمان بسیج دانشجویی برای نقش آفرینی و در کنار مردم بودن باید ببینیم که چگونه می‌توانیم در مقابله با ویروس کرونا نقش ایفا کنیم.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/16799