printlogo


عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:
اتفاقات هند در راستای سیاست های نظام سلطه است/ برخی کشور ها سیاست‌های دیکته شده آمریکا را اجرا می کنند
اتفاقات هند در راستای سیاست های نظام سلطه است/ برخی کشور ها سیاست‌های دیکته شده آمریکا را اجرا می کنند
کد خبر: 17314
ملک زاده، عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه ضرب و شتم مسلمانان هند بعد از سفر ترامپ به هند بیشتر شد، گفت: خشونت علیه مسلمانان هند در راستای سیاست های منزوی کردن مسلمانان و اسلام هراسی نظام سلطه است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ملک‌زاده، عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اتفاقات اخیر رخ داده در هند، اظهار داشت: این نوع اذیت و آزار ها از سال های قبل در هند وجود داشت و افراطیون هندو از این قبیل اقدامات انجام می دادند.
وی ادامه داد: ضرب و شتم مسلمانان هند در مدت اخیر بیشتر شده است که این اتفاقات دقیقا بعد از سفر ترامپ به هند صورت گرفت.
عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به وضع قانونی زمان سفر ترامپ به هند، گفت: این قانون عملا بر علیه مسلمانان هند است؛ گرچه دولت هند به دنبال این است که بگوید این خشونت ها ربطی به این قانون ندارد.
وی اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که خشونت‌ها علیه مسلمانان به وحشیانه‌ترین طریق غیرانسانی رخ می‌دهد و مسلمانان را مورد ضرب و شتم و اذیت و آزار قرار می‌دهند و حتی شاهد هستیم که به کودکان و زنان و شیرخوارگان هم رحم نمی‌کنند و آن‌ها را در ملأعام مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند.
ملک زاده با اشاره به اینکه این نوع مسائل جزء سیاست های آمریکاست، گفت:  نظام سلطه تمام تلاش خود را علیه اسلام و مسلمانان و به‌طور مشخص علیه جمهوری اسلامی با توطئه‌های مختلف به کار گرفته است و این توطئه‌ها در جای‌جای جهان در حال اتفاق افتادن است.
وی خاطرنشان کرد: امروز دولت‌هایی که از خود استقلال و عملی ندارند دنبال‌رو سیاست های آمریکا و نظام سلطه هستند یعنی سیاست‌های دیکته شده  نظام سلطه و به‌طور مشخص دولت آمریکا علیه مسلمانان را پیاده می‌کنند.
عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه با اشاره به اینکه می توانیم قرن کنونی را قرن اسلام ستیزی نام گذاری کنیم، افزود: تنها راه این است که بین کشورهای مسلمان اتحاد بیشتری ایجاد شود تا بتوانند در برابر ظلمی که علیه مسلمانان صورت می‌گیرد موضع‌گیری کنند.
وی اضافه کرد: نباید به برخی دولت‌های اسلامی مانند عربستان، امارات و دولت‌هایی که زیر چتر آمریکا قرار دارند امیدی داشته باشند.
ملک زاده با اشاره به اینکه مسلمانان باید اتحاد خود را قوی تر کنند، گفت: باید ملت‌های مسلمان دنیا در مقابل این ظلم بایستند و قیام کنند.


انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/17314