printlogo


بودجه سال ۹۹ شهرداری قم به میزان ۳ هزار میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان تصویب شد
 بودجه سال ۹۹ شهرداری قم به میزان ۳ هزار میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان تصویب شد
کد خبر: 17382
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم بودجه شهرداری در سال ۹۹ را عددی بالغ‌بر ۳ هزار و ۸۱۹ میلیون تومان اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مجید اخوان عصر امروز در یک‌صد و سی و پنجمین جلسه رسمی و علنی شوری اسلامی شهر قم با ارائه گزارش از روند بررسی لایحه بودجه سال 99 شهرداری قم و  سازمان‌های مرتبط پرداخت و اظهار داشت: بودجه سال 99 شهرداری مسیر پیچیده‌ای پشت سر گذاشته و بخش‌های مختلفی موردبررسی قرارگرفته و سرفصل‌های جدیدی در آن لحاظ شده است.

وی بودجه سال 99 شهرداری را منطبق بر برنامه 5 ساله شهرداری و اهداف 11 گانه دانست و افزود: بودجه شهرداری با مبلغی بیش از 3 هزار میلیارد تومان در سه بخش جاری، درامدها و هزینه و در 20 جلسه تلفیق و دوگانه بند به بند موردبررسی قرارگرفته است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم از حضور تمام شهردارهای مناطق و معاونان در جلسات کمیسیونها خبر داد و تصریح کرد:20  جلسه تلفیق عمومی و دوگانه برگزارشده و بسته به نوع سازمان 800 ردیف فصل عمرانی در این جلسات با حضور تک‌تک متولیان بررسی  و تغییرات لازم اعمال شد و برآوردهای دقیق باقیمت تمام‌شده روز ارائه‌شده است.

وی ادامه داد: در بخش درآمد و جاری نیز 10 جلسه تشکیل‌شده و بند به بند ردیف‌های درآمدی موردبررسی قرار گرفت و عملکرد 10 ماه شهرداری در تنظیم این بخش مد نظر قرارگرفته و این بخش واقع‌بینانه دیده‌شده است.

اخوان جمع‌بندی بودجه شهرداری را بر اساس ماده 54 اعلام کرد و گفت: شهرداری بودجه را بر اساس ماده 54 ارائه داده است و سازمان‌ها مستقل دیده‌شده و بودجه سازمان‌ها نیز عددی بالغ‌بر 450 میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده که در مجموع بودجه شهرداری در سال 99 با عددی بالغ‌بر 3 هزار میلیارد و 819 میلیون تومان بسته‌شده است.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/17382