printlogo


هتاکی‌های بی‌شرمانه کمدین قمی به جامعه روحانیت و پرستاران/ چه زمانی با هتاکان برخورد می‌شود؟
هتاکی‌های بی‌شرمانه کمدین قمی به جامعه روحانیت و پرستاران/ چه زمانی با هتاکان برخورد می‌شود؟
کد خبر: 17420
هتاکی‌های بی‌شرمانه کمدین قمی به جامعه روحانیت و پرستاران در حالی صورت می‌گیرد که این دو قشر امروز در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، این روزها کشورمان روزهای حساسی را سپری می‌کند و در این میان تنها چیزی که بیش از همیشه به آن احتیاج دارد، ایجاد آرامش و امنیت روانی در جامعه است.

شیوع بیماری کرونا در کشورمان موجب شده است که همه دستگاه‌های نظام از وزارت بهداشت گرفته تا وزارت آموزش و پروش و.... برای کنترل و درنهایت ریشه‌کنی این بیماری وارد عمل بشوند.

درواقع امروز برای مبارزه با بیماری کرونا یک بسیج ملی از تمامی دستگاه‌های نظامی و درمانی شکل‌گرفته تا زنجیره‌ای انسانی انتقال این بیماری قطع‌شده و درنهایت این بیماری که برای گروه‌های پرخطر و سالمندان خطرناک است، ریشه‌کن شود.

در این میان جامعه درمانی کشور از پرستاران و پزشکان گرفته تا نیروهای خدماتی و اداری در خط مقدم و اول مبارزه با بیماری دارند که به‌سرعت و در کمترین زمان ممکن انتشار می‌یابد.

هرچند که مردم ایران اسلامی به صورت‌های مختلف با ایران عزیزان ابراز همدردی کرده و به آن‌ها روحیه و توان مضاعف می‌دهند اما در این میان اخیراً زینب موسوی که به لطف یک برنامه تلویزیونی خود را کمدین قمی معرفی کرده اقدام به اهانت و هتک حرمت به این قشر زحمتکش کرده است که نیازمند برخورد قانونی و سریع است.

درواقع در روزهای اخیر که جهادگران سلامت جامعه ساعت‌ها در سخت‌ترین شرایط اقدام به مداوای بیماران می‌کنند این‌گونه اقدامات هتاکانه نه‌تنها ظلم به این قشر زحمتکش است بلکه در روحیه آن‌ها نیز تأثیر می‌گذارد.

از سوی دیگر این به‌ظاهر کمدین در روزهای اخیر اهانت بی‌شرمانه‌ای دیگری را نیز به جامعه روحانیت داشته است که عدم برخورد با وی این‌گونه وی را گستاخ‌تر کرده است.

نکته قابل‌تأمل این‌که بسیاری از روحانیون نیز در روزهای اخیر به‌صورت جهادی در مراکز درمانی در حال خدمت‌رسانی به بیماران و کادر درمانی هستند.

به‌هرحال در شرایط کنونی انتظار می‌رود دستگاه قضایی به‌سرعت و قاطعانه ضمن اقدام قانونی علیه وی، روند بررسی پرونده وی نیز به‌صورت خارج از نوبت طی شود تا راه بر گستاخی‌های دیگر این فرد بسته شود.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/17420