printlogo


هم‌زمان با اعلام بسته شدن موقت مکان‌های زیارتی؛
افراطی‌گری و هتک حرمت به سبک فرقه شیرازی در مشهد و قم
افراطی‌گری و هتک حرمت به سبک فرقه شیرازی در مشهد و قم
کد خبر: 17499
عصر دیروز و بر اساس تصمیمی که ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان قم با هماهنگی و همراهی تولیت‌های محترم حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران گرفت، درهای این دو مکان مقدس به مدت محدود و موقت بسته شد اما به نظر می‌آمد فرقه شیرازی منتظر این لحظه بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ریشه‌کنی ویروس کرونا در کشورمان به‌روزهای حساس خود نزدیک می‌شود به‌طوری‌که یک انسجام و همدلی ملی در همه دستگاه‌ها و سازمان‌های نظام برای محقق کردن این موضوع شکل‌گرفته است.

رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به گزارش وزارت بهداشت درزمینهٔ مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن در کشور اظهار داشتند: «از زحمات وزیر محترم و همکاران در این گسترهٔ وسیع تشکر می‌کنم. تدابیر ستاد ملی و وزارت بهداشت برای جلوگیری از گسترش بیماری برای همه لازم‌الاجرا است. طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا که دارای پشتوانهٔ علمی و همراه باانگیزه‌های دینی و جهادی و انسانی است، طرحی کارآمد است و همان چیزی است که بلا را به نعمت و تهدید را به فرصت تبدیل خواهد کرد ان‌شاءالله. از خداوند متعال توفیق و پاداش برای این جهادگران مسألت می‌کنم».

درواقع رهبر انقلاب به‌عنوان ولی‌فقیه با ابراز رضایت از فعالیت‌های انجام‌شده بر ضرورت مدیریت واحد و تبعیت همه مسئولان و دست‌اندرکاران نظام از دستورات این مدیریت که در قالب ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا است، تأکید کردند.

این تدبیر حکیمانه و دقیق رهبر انقلاب در مقطع کنونی که در اوج مقابله و ریشه‌کنی این ویروس منحوس قرار داریم بسیار به‌جا و روشن‌بینانه است.

در این میان عصر دیروز و بر اساس تصمیمی که ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان قم با هماهنگی و همراهی تولیت‌های محترم حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران گرفت، درهای این دو مکان مقدس به مدت محدود و موقت تا نابودی و ریشه‌کنی ویروس کرونا بسته شد.

اما این پایان کار نبود به‌طوری‌که جریان وابسته به فرقه صادق شیرازی که تا دیروز با به راه انداختن چالش لیس زدن اماکن مقدسه جنجال‌آفرینی کرده بودند، دیروز با اعلام بسته شدن درهای حرم حضرت معصومه (س) آن‌هم به‌صورت موقت و کوتاه‌مدت وارد عمل شدند و اقدام به هتک حرمت و شکستن یکی از درب‌های حرم حضرت معصومه (ع) کردند.

نکته جالب‌توجه این‌که بلافاصله بعد از اعلام بسته شدن درب‌های حرم حضرت معصومه (س) گروهی سازمان‌یافته که از سرعت عمل آن‌ها به‌راحتی می‌توان متوجه شد که از قبل انتظار چنین روزی را می‌کشیدند، وارد عمل شدند و اقدام به تحصن و شکستن یکی از درب‌های حرم کردند.

در مشهد نیز عناصر این فرقه وارد عمل شدند و مشابه اقدامی که در قم انجام شد در حرم امام مهربانی انجام دادند.

تمامی این اتفاقات نیز به‌صورت آنلاین از طریق پسر صادق شیرازی پخش می‌شد که نشان از سازمان‌دهی دقیق این تجمعات از سوی این فرقه دارد.

هیچ شکی نیست که این فرقه با پوندهای دولت استعمارگر انگلستان سرپا شده و هدفش ایجاد یک جریان افراطی در مذهب تشیع است، هرچند که با درایت علما و مراجع عظام تقلید این هدف آن‌ها به سنگ خورده اما هیچ‌وقت نباید از توطئه‌های این جریان چشم‌پوشی کرد.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/17499