printlogo


برگزاری مسابقه دانشجویی " با کتاب در خانه می‌مانیم"
برگزاری مسابقه دانشجویی " با کتاب در خانه می‌مانیم"
کد خبر: 17548
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با توجه به شیوع بیماری کرونا مسابقه ویژه کتابخوانی با عنوان "در خانه با کتاب می مانیم" کرده است.

دانشجویان جهت ثبت‌نام در مسابقه " در خانه با کتاب می‌مانیم" ابتدا می‌بایست در سایت آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس «www.ec.nahad.ir»  ثبت نام کرده و با انتخاب پویش دانشجویی در خانه با کتاب می‌مانیم  وارد روند مسابقه شوند.

دانشجویان برای حضور در مسابقه " در خانه با کتاب می‌مانیم" باید از  ۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۸ تا ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ ثبت نام کنند.

مسابقه در سه سطح، سطح اول یک کتاب، سطح دوم دو کتاب و سطح سوم سه کتاب برگزاز می‌شود.

دانشجویان باید در ابتدای ثبت نام یکی از سطوح را برای مسابقه انتخاب کنند.

هر کتاب به سه بخش تقسیم شده و هر بخش یک آزمون میانی کوتاه خواهد داشت و در پایان یک آزمون جامع از هر سه بخش گرفته خواهد شد.

 

شرط ورود به آزمون بعدی قبولی در آزمون قبلی است و در صورت عدم قبولی در آزمون اول بعد از ۲۴ ساعت امکان مجدد شرکت در آزمون فراهم خواهد شد. ( هر سه آزمون)

تعداد سوالات سه مرحله اول نهایتا ۵ سوال در هر مرحله بوده و معیار قبولی در سه آزمون اول ( آزمون های میانی ) پاسخ به ۳ سوال از ۵ سوال است.

معیار قبولی در آزمون نهایی (آزمون جامع از کل کتاب) کسب نمره ۱۵ از ۲۰ نمره است.

شروع آزمون سطح یک ۸ فروردین، سطح دو ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۹ است و شروع آزمون سطح سه هم متعاقبا اعلان خواهد شد. (حدودا اواخر فروردین ماه ۱۳۹۹)

منابع در نظر گرفته شده برای این آزمون عبارتند از:

۱- کتاب صراط ( استاد علی صفایی حائری )

۲- کتاب انسان ۲۵۰ ساله ( مجموعه بیانات مقام معظم رهبری )

۳- کتاب نخل و نارنج ( دکتر وحید یامین‌پور)

دانشجویان می‌توانند برای دریافت نسخه الکترونیکی کتاب‌ها  از  نرم افزار تلفن همراه طاقچه (نرم افزار دانلود کتاب الکترونیکی و صوتی) استفاده نمایند. ( لینک دانلود نرم افزار در سایت پویش دانشجویی قرار داده شده است.

در همین راستا ۲۰ جایزه ۱۵میلیون ریالی برای دانشجویان شرکت کننده در سطح یک و ۳۰جایزه ۱۰ میلیون ریالی هم‌ برای دانشجویان شرکت‌کننده در سطح سه و دو درنظر گرفته شده است.

۴۰ جایزه ۵ میلیون ریالی و ۱۰۰ جایزه ۱ میلیون ریالی به همه شرکت‌کنندگان به قید قرعه اهدا خواهد شد.

قرعه‌کشی این مسابقه در ۲۹ فروردین ۹۹ از طریق صفحه رسمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در اینستاگرام  به آدرس @nahadaizu برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/17548