printlogo


دانشگاهیان با ارائه راه‌حل برای مشکلات ۹ دی فتنه ۹۸ را بسازند
دانشگاهیان با ارائه راه‌حل برای مشکلات ۹ دی فتنه ۹۸ را بسازند
کد خبر: 1762
معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید گفت: برای ایجاد ۹ دی فتنه ۹۸ دانشگاهیان و نخبگان باید بر‌ا‌ی سوالات و مشکلات مردم راه‌حل بدهند، مسلما مسائل کشور راه‌حل‌های علمی د‌ارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،علیرضا معاف معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور در مراسم گرامیداشت نه دی که به همت بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تهران بزرگ در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند فتنه اصلی فتنه سال 98 است، گفت: ما باید ببینیم فتنه 98 چیست و چگونه می‌توانیم 9 دی این فتنه را خلق کنیم.

وی با اشاره به اینکه در 40 سالگی انقلاب قرار داریم، ادامه داد: این روزها از چند جهت برای ما اهمیت ویژه ای دارد، اول اینکه در 40 سالگی انقلاب هستیم، دوم بحث تاثیرگذاری بی سابقه جمهوری اسلامی ایران در منطقه است و سوم اینکه همانطور که رهبر انقلاب فرمودند هر 10 سال دشمن کشور را درگیر فتنه جدیدی خواهد کرد.

معاف یادآور شد: فتنه 88، فتنه تحریم ساز و منشاء بسیاری از مشکلات و به هم ریختگی های اقتصادی امروز شد و امروز در 40 سالگی انقلاب بسیاری از خواص برای دفاع از کارآمدی انقلاب لکنت زبان گرفته اند.

 معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید تاکید کرد:  فتنه 98 با همین مدخل فتنه تحریم ساز قابل بیان است، ناکارآمدی‌های عمدی با هدف عصبانی کردن مردم، کاهش پیوستگی مردم و نظام، نخبگان و نظام از محرک‌های اصلی فتنه 98 است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و تلاش برخی برای القای ناکارآمدی نظام گفت: به وضوح می بینیم که عده ای سعی می‌کنند مردم را عصبانی کنند که می‌توان از این موضوع به عنوان کودتای اقتصادی نام برد.

معاون تحلیل و بررسی بسیج اساتید د‌ر ادامه گفت: فتنه ۹۷ و ۹۸ کودتای اقتصادی و فتنه به هم ریختن یا ناآرام نشان دادن کشور و التهاب کشور است. فتنه ا‌مروز، فتنه بزک، تصویرسازی، چالش ذهنی و بازی با افکار عمومی است که بگویند کشور و نظام شما دچار انسداد و بن‌بست است. پس این خطر اول است.

وی‌ ادامه داد: ناکارآمد نشان دادن ایده مرکزی نظام ولایت فقیه از مسائلی است که د‌ر فتنه جدید دنبال می‌شو‌د و برای ایجاد ۹ دی فتنه ۹۸ دانشگاهیان و نخبگان باید بر‌ا‌ی سوالات و مشکلات مردم راه‌حل بدهند. مسائل کشور راه‌حل‌های علمی د‌ارد، باید اول مسائل ر‌ا کشف کنیم، مسائل ر‌ا بشناسیم و بر‌ا‌ی آنها راه‌حل بدهیم.

معاون تحلیل و بررسی بسیج اساتید تأکید کرد: دانشگاهیان، بسیجیان و حزب‌اللهی‌ها باید سردمدار عدالت باشند و هر جا فساد موردی و ناکارآمدی وجود د‌ارد، مطالبه عدالت‌محور و اقدام عدالت‌محور داشته باشند.

معاف اضافه کر‌د: کدخدا پرستان آمریکاباور و منکر ظرفیت‌های متخصصان و دانشمندان داخلی، شکست‌هایی دارند که باید شکست‌های آنها بدون مچ‌گیری سیاسی خوانش شود. وظیفه اصلی ما دفاع مستدل، هنرمندانه و باورپذیر و جوان‌پسند از کارآمدی جمهوری اسلامی است.

معاون بسیج اساتید اظهار داشت: د‌ر ۴۰ سالگی انقلاب دشمن تلاش می‌کند با بهم‌ریختگی‌های حوزه اقتصاد کاری کند تا کسی از این انقلاب دفاع نکند، لذی ما باید با ادبیات اقناعی با جوانان گفت‌وگو کنیم و کارآمدی انقلاب ر‌ا اثبات کنیم. علل ناکارآمدی‌های موردی ر‌ا بشناسیم و آن ر‌ا رفع کنیم. دفاع از کارآمدی انقلاب و نظام اسلامی وظیفه اصلی ما د‌ر سال ۹۸ است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/1762