printlogo


هموطنان به افراد نیازمند کمک بیشتری کنند
هموطنان به افراد نیازمند کمک بیشتری کنند
کد خبر: 17740
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: زیرساخت های بهداشتی در سیستان و بلوچستان قوی است و بیش از 95 درصد مردم این استان غرابلگری کرونا شده اند.

معاون وزیر بهداشت گفت: افراد مشکوک راهنمایی شده اند که از آنها تست گرفته شود و این افارد به بیمارستانها اعزام شده اند و البته نکته خوب این است که تعداد ابتلاها در این استان نسبت به کل کشور کمتر است.

وی افزود: خوشبختانه براساس آن چیزی که امروز در این استان شاهدش هستیم طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرهای چابهار و زاهدان به بهترین شکل ممکن اجرا شده است.

حریرچی تصریح کرد: بسیاری از خیرین، سازمانهای مردم نهاد و افراد عادی در کل کشور در روزهایی که کرونا نبوده و مشکلات این چنینی نداشتیم از مردم و افراد نیازمند حمایت می کردند که متاسفانه به دلیل محدودیت های تردد این حمایت ها کمتر شده است.

معاون کل وزیر بهداشت گفت: من از مردم و سازمان های مردم نهاد می خواهم که کمک های خود را به افرادی که پیش از این به آنها کمک می کردند بیشتر از گذشته کنند.

وی افزود: همچنین از مردم می خواهم در این شرایط سخت به افرادی که در این روزها کسب و کار اندک خود را هم از دست داده اند کمک کنند نظیر کارگران روز مزد، پیک‌های موتوری و خلاصه کسانی که این روزها خانه نشین شده اند و منبع درآمد ثابتی هم نداشته و حداقل درآمد خود را هم این روزها از دست داده اند.

حریرچی ادامه داد: البته دولت طرح‌هایی برای رساندن کمک به این افراد در نظر گرفته است اما شاید این کمک‌ها به هر دلیلی به دست برخی افراد نرسد که از این رو ضرورت دارد هموطنان کمک بیشتری کنند تا از این روزهای سخت عبور کنیم.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/17740