printlogo


مسؤل بیمارستان‌ حضرت علی بن ابیطالب(ع) مطرح کرد:
بازگشت پذیرش بیمار به شرایط عادی در بیمارستان سپاه
بازگشت پذیرش بیمار به شرایط عادی در بیمارستان سپاه
کد خبر: 18136
مسؤل بیمارستان‌ حضرت علی بن ابیطالب(ع) گفت: بیمارستان‌ حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام سپاه قم پس از اتمام ماموریت خدمت رسانی و پذیرش بیماران کرونایی ، به شرایط عادی و پذیرش بیماران عادی استان بازگشت.
رضایی مسؤل بیمارستان‌ حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت:  این بیمارستان که از سوی دانشگاه علوم پزشکی قم به عنوان بیمارستان‌ معین انتخاب شده بود از تاریخ اول اسفند با یک بخش و از هشتم اسفند با تمام ظرفیت به پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا پرداخت و به لطف خداوند توانست در ارائه خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم شریف و ولایتمدار استان قم سربلند بیرون آید و کارنامه موفقی از خدمت رسانی به مردم را در شرایط بحرانی ارائه کند.
وی ادامه داد: با عنایت به کنترل بیماری و مصوبه ستاد بحران کرونا ، بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام پس از درمان بیماران بستری کرونایی، به رفع آلودگی و گندزدایی فضاهای درمانی و بخش های بستری خودطی سه شبانه بر اساس پروتکل علمی و استاندارد که به تایید دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونت بهداشت و درمان سپاه نیز رسید، اقدام نمود و در حال حاضر همانند ماه های قبل از بحران کرونا، پذیرای بیماران عزیز و مراجعین محترم است.
مسؤل بیمارستان‌ حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام بیان داشت: همچنین تمام درمانگاه های تخصصی و تمام بخش های بستری( بجز زنان و زایمان) در خدمت مردم عزیز و خانواده محترم نیروهای مسلح و ایثارگران عزیز است.
وی خاطرنشان کرد: از حضور خیرین نیکوکار و خیراندیشان و نیک اندیشان و همه عزیزانی که با حمایت از کارکنان بیمارستان و تقویت روحیه کارکنان و بیماران نقش به سزایی در بهبود بیماران داشتند ( بخصوص نیروهای جهادی و طلبه های عزیز ) تشکر و سپاسگزاری می کنم.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/18136