printlogo


فرمانده انتظامی استان قم:
موتورسیکلت در صدر سرقت های استان قرار دارد/ بررسی خودکشی های اخیر در معاونت اجتماعی استانداری
موتورسیکلت در صدر سرقت های استان قرار دارد/ بررسی خودکشی های اخیر در معاونت اجتماعی استانداری
کد خبر: 1826
فرمانده انتظامی استان قم گفت: بالاترین سرقت در استان سرقت موتورسیکلت با 19 درصد است که برای حل این مشکل پارکینگ های موتور سیکلت در 20 نقطه شهر ایجاد خواهد شد تا با این دزدی ها نیز مقابله شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار عبدالرضا آقاخانی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یوم الله 9 دی اظهار داشت: 22 دیماه پایگاه آگاهی دوم افتتاح خواهد شد و در دهه فجر افتتاح ستاد شهرستان را خواهیم داشت.
وی ادامه داد: پاسگاه قمرود و لنگرود کلنک زنی شده است و در راستای تقویت نیروی انسانی نیز گام های خوبی برداشته شده است.
فرمانده انتظامی استان قم ابراز داشت: در سه ماهه گذشته شاهد افزایش 18 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر بودیم.
وی تاکید کرد: ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم نیز کار خود را شروع کرده که همشهریان می توانند به صورت شبانه روزی با شماره تلفن های 0252184040 و 02537222202 تماس بگیرند.
سردار آقاخانی تاکید کرد: کنترل سارقین و کاهش سرقت در طول 3 ماه اخیر را نیز در استان شاهد بودیم که در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.
وی بیان داشت: حرکت نیروی انتظامی منسجم و ویژه است و قطعا این روش در ماه های آینده نیز با قدرت ادامه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: سیاست ما تحول کلانتری و پاسگاه ها و ارزش دادن به مردم در ماه های آینده است و افزایش سهم مردم در امنیت نیز در دستور کار قرار دارد و برای این مهم شورای معتمد محل را تشکیل خواهیم داد.
وی ادامه داد:بالاترین سرقت در استان سرقت موتورسیکلت با 19 درصد است که برای حل این مشکل پارکینگ های موتور سیکلت در 20 نقطه شهر ایجاد خواهد شد تا با این دزدی ها نیز مقابله شود.
سردار اقاخانی تاکید کرد: خرید و فروش ارز تنها در صرافی ها امکان پذیر است و با دلالان این حوزه برخورد خواهد شد.
وی ابراز داشت: کاهش تصادف و فوتی های ناشی از این تصادف ها در ماه های آینده در دستور کار ما قرار دارد و برنامه ریزی های خوبی در این زمینه انجام شده است.
فرمانده انتظامی استان قم خاطر نشان کرد: هیچ رده ای از نیروی انتظامی کمبود امکانات ندارد و هیچ توجیهی برای کم کاری وجود ندارد و نیازهای پاسگاه قمرود نیز برطرف شده است.
وی ابراز داشت: در آدم ربایی اخیر نیز نیروهایی از استان به سمنان اعزام شدند و در کمتر از 48 ساعت آدم ربایان دستگیر شدند.
سردار آقاخانی در پاسخ به دلایل خودکشی های اخیر در استان خاطر نشان کرد: معاونت اجتماعی استانداری قم در حال پیگیری این خودکشی ها است و از این طریق نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/1826