printlogo


در پی گمانه زنی ها برای گزینه جدید استانداری قم؛
ردصلاحیت شده انتخابات، لایق استانداری قم نیست
ردصلاحیت شده انتخابات، لایق استانداری قم نیست
کد خبر: 1833
این روز ها گزینه های مختلفی در فضای مجازی برای سکانداری منصب استانداری قم دست به دست می چرخد که یکی از این گزینه ها فردی است که در کارنامه خود سابقه جسارت به امام و رهبری را دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، چندی پیش استاندار قم  با توجه به قانون منبع بکارگیری بازنشستگان مجبور به خالی کردن این پست شد تا فردی دیگری سکان استانداری قم را در دست بگیرد البته بعد از رفتن مهدی صادقی این پست به صورت موقت به سید مهدی هاشمی رسید تا چند صباحی در این پست حضور داشته باشد، البته ناگفته نماند که این فرد هم از روز انتصاب خود در تمام جلسات استان حضور مستمر دارد تا شاید در آینده نیم نگاهی هم به او برای نگه داشتن وی در پست استانداری شود.
اما از این ها که بگذریم؛  این روز ها بازار معرفی افراد برای منصب استانداری قم بسیار زیاد است که چندی پیش خبری مبنی برای انتخاب حجت الاسلام جمشیدی مدیر سابق حوزه های عملیه خواهران در فضای مجازی دست به دست شد و او را یکی از گزینه های مهم معرفی می کردند اما با گذشت زمان این گزینه از گمانه زنی ها کنار رفت.
این در حالی است که در ادامه این گزینه ها فرد دیگری به نام فرهاد سرمست، سرپرست فعلی معاونت سیاسی وزیر کشور  به عنوان گزینه جدید و اصلی برای سکانداری استانداری قم معرفی می شود در حالی که این فرد در گذشته به دلیل توهین به امام و رهبری توسط شورای نگهبان برای انتخابات مجلس رد صلاحیت شده بود.
اما مسئله مهمتر اینکه انتصاب فردی که در کارنامه خود سابقه جسارت به امام و رهبری را دارد در مهمترین پست ، آن هم در شهری که ام القرای جهان اسلام است آیا مناسب می باشد؟ آیا این انتصاب و یا از این نوع انتصاب ها که شخص دارای کارنامه و عملکرد مناسبی نباشد باعث جریحه دار شدن قلب مردم نمی شود؟
در هر حال امیدواریم در روزهای آینده شخصی در منصب استانداری قم قرار بگیرد که از هر جنبه ای در بالاترین سطح قرار داشته باشد تا بتواند بصورت جهادی به این شهر خدمتی در خور قم و مردم این شهر داشته باشد و به دور از کشمکش های سیاسی و جناحی از ظرفیت های بالای استان در پیشرفت و بهبود وضعیت استان استفاده کند.


انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/1833