printlogo


حجت‌الاسلام‌والمسلمین آشتیانی در گفتگو با قم فردا:
شورای اسلامی شهر قم فعالیت‌های مناسب و قابل قبولی داشته است / پیشرفت و توسعه شهر کاملاً نمایان است
شورای اسلامی شهر قم فعالیت‌های مناسب و قابل قبولی داشته است / پیشرفت و توسعه شهر کاملاً نمایان است
کد خبر: 18936
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که پیشرفت و توسعه شهر قم کاملاً نمایان است، گفت: شورای اسلامی شهر قم فعالیت‌های مناسب و قابل قبولی داشته است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به‌روز شوراها و نقش شوراها در پیشرفت و آبادانی شهرها ، اظهار داشت: از زمان تشکیل شوراهای اسلامی در شهر قم تا به امروز شاهد پیشرفت و آبادانی هستیم.

وی انتخاب درست و اصلح را مهم برشمرد و ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر قم با همدیگر هماهنگ هستند و هرکدام در یک اموری تخصص کافی دارند به همین علت کار آیی این شورا بیش از گذشته بوده است.

آشتیانی افزود: شهر قم قبل از شروع به کار شوراها در سال 1378، پیشرفت چندانی نداشت اما بعد از تشکیل شورای اول زمینه پیشرفت قم مهیا شد.

وی ادامه داد:  قبل از وجود شورا در شهر کمبود فضای سبز کاملاً در شهر قم محسوس بود اما بعد از تشکیل شوراها به این مهم توجه ویژه‌ای شد به‌طوری‌که طرح بوستان علوی توسط شورای اسلامی شهر قم پایه‌ریزی شد که امروز موجب شده است که شهر قم نفس بکشد

نماینده اسبق قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بوستان غدیر نیز که امروز با وسعت 60 هکتار درحال‌توسعه است با تصمیم‌گیری که در شورای اسلامی شهر قم گرفته‌شده است ، ایجاد شد.

وی با اشاره به ترکیب فعلی شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: ترکیب 13 نفر اعضای شورا نشان می‌دهد که هرکدام در زمینه‌هایی وارد و متخصص هستند.

آشتیانی ابراز داشت: در چند سال اخیر در شهر قم تغییرات و تحولات خوبی صورت گرفته است و هرجایی که مراجعه می‌کنیم می‌بینیم که دگرگون‌شده است که این موضوع به تصمیم‌گیری‌های درست شورای شهر و شهردار منتخب این شورا برمی‌گردد.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/18936