printlogo


امروز رسانه حرف اول را در دنیا می‌زند
امروز رسانه حرف اول را در دنیا می‌زند
کد خبر: 19570
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور بابیان این‌که امروز رسانه حرف اول را در دنیا می‌زند، گفت: بسیاری از قدرت‌های بزرگ دنیا از طریق رسانه‌ها کشورها را استعمار می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله حسینی بوشهری امروز در مراسم رونمایی از سایت اردو خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک سالروز میلاد امام موسی کاظم (ع) اظهار داشت: اقدام بسیار بزرگ، شایسته و مناسب است که قطعاً بازخوردهای مناسبی خواهد داشت.
وی ادامه داد: حقیقتاً زمانی که ما عصر غیبت را بررسی می‌کنیم آن چیزی که می‌تواند نقش غدیر و آن چیزی که در غدیر اتفاق افتاد را ایفا کند و در حقیقت در راستای اهداف مقدس آن‌ها گام بردارد حوزه‌های علمیه است.
آیت‌الله حسینی بوشهری تأکید کرد: امروز بار سنگینی بر دوش حوزه‌های علمیه است و همواره چشم و گوش دشمنان و دوستان اسلام به حوزه‌های علمیه دوخته‌شده است.
وی ادامه داد: در سال‌های دورسخنی از خبرگزاری و پیام‌رسانی نبود اما در دوره مدیریت بنده در حوزه‌های علمیه نیاز به ایجاد خبرگزاری دیدیم و این موضوع موجب شد تا خبرگزاری حوزه را تأسیس کنیم.
عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: روزبه‌روز این شجره طیبه رشد کرده و امروز به‌جایی رسیده‌ایم که گروه و مخاطب در سایت اردو بیش از یک میلیارد و نیم جمعیت است
وی بابیان این‌که امروز رسانه حرف اول را در دنیا می‌زند و باید از این نقش بهره بگیریم، افزود: رسانه امروز تعیین‌کننده اقتصاد است و خیلی از کشورها امروز به‌جای این‌که دنبال جنگ‌افزارهای سخت بروند از طریق رسانه‌ها کشورها را استعمار می‌کنند.
آیت‌الله حسینی بوشهری تأکید کرد: رسانه حتی یک جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و اقداماتی انجام می‌دهد که در راستای منافع گردانندگان این رسانه‌ها است.
وی بر اهمیت رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: ما رسانه را نباید دست‌کم بگیریم و باید از رسانه به نحو ایده آل بهره‌برداری کنیم.
آیت‌الله حسینی بوشهری ادامه داد: رسانه باید اهدافی را دنبال کند تا به آن نتایج مطلوب برسد و در کنار این موضوعات رسانه باید عدالت خواهد باشد و به‌منزله آیینه باشد و اگر رسانه دارای این ویژگی‌ها بود آن زمان رسانه کار بزرگی را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/19570