printlogo


مک‌کنزی: تمرکز آمریکا در منطقه بر ایران است
 مک‌کنزی: تمرکز آمریکا در منطقه بر ایران است
کد خبر: 19641
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ژنرال کنت مک‌کنزی، فرمانده نظامیان تروریست‌ آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به سنتکام، طی نشستی در یک اندیشکده تاکید کرد که تمرکز آمریکا همچنان بر موضوع ایران است.

کنت مک‌کنزی فرمانده نیرو‌های سنتکام در منطقه غرب‌آسیا طی سخنانی در حاشیه نشست اندیشکده «صلح» در آمریکا، مدعی شد: «همچنان بر ایران به عنوان مشکل اصلی تمرکز داریم».

او همچنین در خصوص حضور تروریست‌های آمریکایی در سوریه، گفت که مدت زمان حضور در این کشور مشخص نیست.

فرمانده ارشد نظامی آمریکا در حالی علیه ایران اتهام‌زنی می‌کند که در پی شهادت سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس، مردم عراق و گروه‌های مقاومت خواستار اخراج فوری نظامیان آمریکایی شدند. پارلمان عراق نیز به اخراج نظامیان تروریست آمریکایی رای مثبت داد.

گروه‌های مقاومت تاکید کردند که اگر آمریکا به اخراج از عراق تن ندهد، آنگاه با عواقب آن روبرو خواهد شد. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان آمریکایی، ترور فرماندهان مقاومت بزرگترین اشتباه استراتژیکی بود که آمریکا مرتکب شد.

۱۳ دی ماه، در حالی که سپهبد سلیمانی و دیگر یاران مقاومت از فرودگاه بغداد به سمت مرکز شهر راهی شده بودند، مورد تجاوز آشکار هوایی تروریست‌های آمریکایی قرار گرفتند. ترور شهیدان مقاومت در حالی رخ داد که سپهبد سلیمانی طی سفری رسمی در عراق حاضر شده بود و عمل آمریکا نقض فاحش تمامیت ارضی عراق بشمار می‌رود.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/19641