printlogo


توزیع بسته‌های معیشتی در پویش نذر آب در ۱۴ استان کشور
 توزیع بسته‌های معیشتی در پویش نذر آب در ۱۴ استان کشور
کد خبر: 19874
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد نصیری سخنگوی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  در تشریح آخرین وضعیت پویش نذر آب ۳ گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده نذر آب ۳ با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی در ۱۲ شهرستان ۱۴ استان پر تنش آبی اجرا می‌شود.

سخنگوی جمعیت هلال احمر در پاسخ به این سوال که پویش نذر آب در کدام یک از شهرستان‌ها برگزار می‌شود افزود: هامون، نیمروز، خاش، نهبندان، ریگان نیک شهر، چابهار، و حاجی آباد از جمله شهرستان‌هایی هستند که پویش نذر آب در آن‌ها برگزار می‌شود.

نصیری با بیان اینکه پویش نذر آب ۳ از نیمه شهریور ماه آغاز و تا انتهای این ماه ادامه دارد، ادامه داد: در پویش نذر آب ۳ به موضوعاتی مانند تنش آبی، خدمات آبی، پیشگیری و آموزش توجه شده است و در ادامه برای خانواده‌های نیازمند نیز بسته معیشتی در نظر گرفته شده است.

او در پاسخ به این سوال که ارزش بسته معیشتی چه مبلغی است گفت: اجازه دهید کار توزیع بسته‌های معیشتی در پویش نذر آب ۳ آغاز شود سپس درباره جزئیات آن اطلاع رسانی می‌شود.

سخنگوی جمعیت هلال احمردر پاسخ به این سوال که بسته‌های معیشتی در پویش نذر آب از چه محلی تهیه شده است تصریح کرد: هر آنچه که در طرح نذر آب انجام می‌شود از محل کمک‌های خیران است.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/19874