printlogo


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:
صرفه‌جویی در وقت از فرصت‌های آموزش در فضای مجازی است
صرفه‌جویی در وقت از فرصت‌های آموزش در فضای مجازی است
کد خبر: 19910
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم گفت: سرعت، کم شدن هزینه‌ها ،صرفه‌جویی در وقت ازجمله فرصت‌های فضای مجازی است.
حمیدرضا شیخ الاسلام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: تعطیلی مدارس باعث کاهش رفت و آمد دانش آموزان و کاهش فعالیت هایی که در مدرسه وجود داشت شده است  و همین عدم تحرک باعث چاقی دانش آموزان شده  است که یک تهدید آموزش در فضای مجازی است و وقتی این دانش آموز به سن بلوغ برسد بازگشت آن به شرایط عادی سخت است.

 وی افزود: سرعت، کم شدن هزینه ها ،صرفه جویی در وقت و از جمله فرصت‌های فضای مجازی است همچنین دانش آموزانی که از قبل وسایلی مانند موبایل و تبلت را داشتند و بعد از مدرسه وقت زیادی روی آن می گذاشتند و اکنون باید از این زمان برای آموزش بهره ببرند باعث شده زمان خود را به آموزش در فضای مجازی بگذارند و کمتر به فضاهای دیگر مجازی بپردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: برخی از  شاخصه های تربیتی که باید مورد توجه قرار گیرد در شرایط مدرسه شکل می گیرد برخی از رفتارها فقط در محیط مدرسه و در تعامل میان معلمان و دانش آموزان شکل می گیرد آموزش مجازی باعث شده این مسئله کم رنگ شود.

شیخ الاسلام کرد:  برای خانواده دانش آموزانی که در مقطع ابتدایی تحصیل می کردند شرایط بسیار سخت بود،  آستانه تحمل خانواده ها  کم شده است خود دانش‌آموزان نیز می‌خواهند به مدارس بازگردند، مسئله کرونا باعث شد مردم جایگاه آموزش و پرورش را بیش از گذشته بشناسند.



انتهای پیام/170


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/19910