printlogo


بهسازی شبکه برق روستای کاج +عکس
بهسازی شبکه برق روستای کاج +عکس
کد خبر: 20096
مدیر امور برق منطقه سه قم از بهسازی شبکه برق روستای کاج طی سه مرحله خبر داد.
شهاب‌الدین تحویلدار در حاشیه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم  از عملیات بهینه‌سازی شبکه برق روستای کاجدر گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار کرد:  طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شبکه فرسوده برق روستای کاج طی سه مرحله نوسازی می‌شود.

 تحویلدار افزود: یک هزار و 300 متر از شبکه سیمی این روستا به کابل خودنگهدار تبدیل خوهد شد  و در راستای طرح چاوش که با اجرای آن ولتاژ شبکه در مناطق مختلف استان اصلاح خواهد شد سطح مقطع شبکه روستای کاج نیز به منظور رفع ضعف ولتاژ افزایش می‌یابد.

مدیر امور برق منطقه سه قم ادامه داد:  ۳۷ اصله پایه فرسوده  در روستای کاج به منظور مقاوم‌سازی شبکه تعویض خواهد شد و در مجموع عملیات بهسازی شبکه برق و دیگر اقدامات مرتبط با آن با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال به انجام خواهد رسید.

مهدی آهنین‌پنجه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم و رضا مداحی قائم‌مقام شرکت برق قم  از عملیات بهینه‌سازی شبکه برق روستای کاج  قم بازدید کردند و از نزدیک در جریان چگونگی اجرا و میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

روستای کاج از توابع بخش قمرود استان قم به شمار می‌رود که دارای ۴۰ خانوار است، این روستا از پیشگامان برگزاری یادواره‌های شهدای روستایی بوده و در سال ۷۶، کتاب شهدای روستا با عنوان «کاج‌های آسمانی» در سطح کشور برگزیده و معرفی شد.



انتهای پیام/170


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20096