printlogo


۷۵۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای طرح‌های صنعتی قم انجام می‌شود
۷۵۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای طرح‌های صنعتی قم انجام می‌شود
کد خبر: 20100
رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت: در راستای جهش تولید برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی، صدور پروانه بهره‌برداری معادن و پروانه‌های صنفی طی سال جاری در استان، بیش از هفت هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،محمود سیجانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ بیان کرد:‌ با اجرای طرح‌های یادشده در قم برای حدود ۶هزار تن فرصت شغلی ایجاد می‌شود که با رسیدن به این میزان به دنبال گسترش هرچه بیشتر فرصت‌های شغلی هستیم.

وی افزود: در همین رابطه تکمیل ۹۸ طرح‌های صنعتی در اولویت کاری سازمان صمت قم در سال جهش تولید قرارگرفته است که تاکنون بیش از ۸۳درصد تحقق داشته است.

وی ادامه داد: همچنین صدور یک هزار و ۶۱۰ پروانه صنفی برای فعالیت در قم با ایجاد اشتغال برای سه‌هزار و ۵۰۰ تن در دستورکار است که تاکنون حدود نیمی از آن محقق شده است.

سیجانی گفت: سازمان صمت قم در سال جهش تولید با حمایت از سرمایه‌گذاران به دنبال تحول در هر سه بخش صنعت،‌ معدن و تجارت استان است تا این بخش مهم اقتصادی بیش‌ازحد تعیین‌شده بتواند در افزایش سهم تولید و اشتغال استان نقش ایفا کند.

وی بیان کرد: باوجود تحریم‌های ظالمانه و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، روند تولید و صادرات استان با اجرای برنامه‌های حمایتی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ارتقا خواهد یافت و در این رابطه سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم آماده همکاری و مشارکت همه‌جانبه با فعالان بخش خصوصی است.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20100