printlogo


استاندار قم ؛
ارتباط با واحد‌های صنعتی فرا استانی برای رونق صنعت استان به صورت جدی دنبال می شود
ارتباط با واحد‌های صنعتی فرا استانی برای رونق صنعت استان به صورت جدی دنبال می شود
کد خبر: 20324
استاندار قم با اشاره به اینکه برخی از واحدهای تولیدی قم مشکلاتی در ارتباط با واحد های دیگر به عنوان صنایع مکمل دارند، گفت: قرار شد ارتباطات تنگاتنگ با واحد‌های استانی و فرا استانی صورت بگیرد تا شاهد هم افزایی و شکوفایی در صنعت استان قم باشیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بهرام سرمست استاندار قم ظهر امروز پس از بازدید از چهار واحد صنعتی در ناحیه صنعتی سیرو در بخش کهک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه بازدید از بخش های صنعتی و تولیدی که در استان قم برای بررسی مشکلات و ظرفیت های آن ها داریم امروز از چهار واحد ناحیه صنعتی سیرو که یک ناحیه صنعتی غذایی محسوب می‌شود بازدید داشتیم.

سرمست افزود : مشکلات این واحدهای تولیدی و صنعتی متفاوت است برخی ها مشکل تامین مالی دارند که قرار شد برای حل مشکل آنها در ستاد تنظیم تسهیلاتی اعطا شود.

وی افزود: برخی از این واحدها مشکل توسعه داشتند از جمله واگذاری زمین، برای حل این مشکل هم قرار شد مساعدت های صورت بگیرد و طی مراحل قانونی نسبت به توسعه این واحدها اقدام شود .

استاندار قم خاطرنشان کرد: همچنین برخی از واحدهای تولیدی مشکلاتی در ارتباط با واحد های دیگر به عنوان صنایع مکمل نیاز به برقراری ارتباط تنگاتنگ با واحدهای استانی  و همچنین ارتباط با واحد های صنعتی و تولیدی فرا استانی داشتند که برای این ها هم قرار شد ارتباطات برقرار شود تا هم افزایی و شکوفایی در صنعت استان قم صورت بگیرد.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است

انتهای پیام/۱۷۰


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20324