printlogo


عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:
دفاع مقدس نمونه بارزی از تاثیر مقاومت در پیروزی است
دفاع مقدس نمونه بارزی از تاثیر مقاومت در پیروزی است
کد خبر: 20429
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به هراس دشمنان از الگوگیری کشورها از دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس روشن ترین مصداق و نمونه بارزی از تاثیر مقاومت در پیروزی و پیش بردن اهداف و ارزش های انقلابی و اسلامی ملت ایران است.
حجت الاسلام محمد ملک زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به هفته دفاع مقدس و بحث مقاومت، اظهار داشت: یکی از مصادیق مهم  در جنگ تحمیلی که در ظاهر رژیم بعثی عراق بود اما در باطن کل دنیا با ایران جنگ می کرد مسئله مقاومت است.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در طول عمر 40سال انقلاب ثابت کرده است که مقاومت در تمام عرصه ها نتیجه خواهد داد.
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه باید مقاومت در تمام عرصه ها تبیین و تحلیل شود، گفت: اگر در تمام عرصه ها  به درستی از تاکتیک مقاومت استفاده کنیم حتما پیروز میدان خواهیم بود.
وی اضافه کرد: امروز دشمن از سویی ایران را تحریم می کند و مردم را زیر فشار قرار می دهد اما ملت ایران ثابت کرده اند که مقاومت نتیجه می دهد و امروز می بینیم که دشمن هنوز به اهداف خود نرسیده است و هر روز نسبت به روز قبل ضعیف تر می شود.
حجت الاسلام ملک زاده در ادامه با اشاره به دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس روشن ترین مصداق تاثیر مقاومت در پیروزی و پیش بردن اهداف و ارزش های انقلابی و اسلامی ملت ایران است.
وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس بهترین الگو برای تمام آزادی خواهان جهان به ویژه منطقه خواهد بود، تمام مبارزان باید از دفاع مقدس الگو و درس بگیرند.
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تاکید کرد: اگر آزادی خواهان بخواهند به اهداف خود برسند راهی جزء مقاومت در برابر زورگویی و درخواست های غیرمنطقی دشمنان ندارند.
وی ابراز داشت: امروز قرار گرفتن ایران و دفاع مقدس ایران به عنوان یک الگو برای کشورهای منطقه و کل دنیا، هراس بزرگی را در دل دشمن ایجاد کرده است.



انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20429