printlogo


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:
دشمنان می دانند که انقلاب اسلامی بساط ظلم و ستم را بر‌می‌چیند/بایستی پژوهشگران به اسناد ناب دفاع مقدس دست پیدا کنند
دشمنان می دانند که انقلاب اسلامی بساط ظلم و ستم را بر‌می‌چیند/بایستی پژوهشگران به اسناد ناب دفاع مقدس دست پیدا کنند
کد خبر: 20498
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دشمنان می دانند که انقلاب اسلامی بساط ظلم و ستم را بر‌می‌چیند، گفت: محتواها در موزه‌ها فوق‌العاده مهم است که باید دائم در مورد آن کار شود و بایستی پژوهشگران به اسناد ناب و دست اول و تحلیل‌های واقعی و روایت‌های درست از دفاع مقدس دست پیدا کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار سرلشکر محمد باقری  ظهر امروز در مراسم افتتاح مراکز فرهنگی و هنری دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در هشت استان کشور که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد اظهار داشت: باید همه ایرانیان عزیز افتخار کنند که پدرانشان چگونه با دست خالی برابر متجاوزان ایستادند و از این مرز و بوم و آئین و سرزمین دفاع کرده و ذره‌ای کوتاه نیامدند.

وی ادامه داد: آنچه در دفاع مقدس اتفاق افتاد با آنچه که در جنگ‌های ایران و قفقاز و حتی جنگ بین‌المللی اول و دوم و اتفاقاتی که منجر به جدایی بخش‌هایی از کشور که در دوره‌های مختلف رخ داده را بررسی کنیم متوجه اهمیت حادثه بزرگ دفاع مقدس در تاریخ ایران و تاریخ جهان می‌شویم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ‌ملت ایران سیستم و نظام طاغوت را به هم ریخت و وقتی که در بازیابی خود درگیر مسائل مختلف بود 8 سال جنگ را به ما تحمیل کردند.

وی ابراز داشت: رژیم صدام و صدام ملعون جلو پنجره قدرت‌های جهانی بود ولی آنها فهمیدند که انقلاب اسلامی بالنده بوده و به حرکت خود ادامه خواهند داد و بساط ظلم و ستم را بر‌می‌چیند.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه باید جوانان بدانند که رزمندگان اسلام در جبهه چه کرده اند، عنوان کرد:‌‌ موزه دفاع مقدس تهران یکی از سازه‌های ارزشمند در کشور است و انتظار آن است که فرماندهان و مسئولین یگان‌های نیروهای مسلح جدا از محتوای  ملی موزه‌ها که از مرکز ارسال می‌شود نسبت به محتوای استانی همت بگمارند.

وی تاکید کرد:‌ محتواها در موزه‌ها فوق‌العاده مهم است که باید  دائم در مورد آن کار شود و بایستی پژوهشگران به اسناد ناب و دست اول و تحلیل‌های واقعی و روایت‌های درست از دفاع مقدس دست پیدا کنند. ضمن اینکه باید از تحریف هم جلوگیری کنیم.


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20498