printlogo


کمپین‌هایی که در حال سست شدن هستند؛
موج سواری شبکه‌های ضدانقلاب در پرونده خودکشی "امیرحسین مرادی"+فیلم
موج سواری شبکه‌های ضدانقلاب در پرونده خودکشی "امیرحسین مرادی"+فیلم
کد خبر: 20666
طی چند روز گذشته پدرامیرحسین مرادی از محکومین حوادث آبانماه 98 دست به خودکشی زد که رسانه های ضد انقلاب بر روی این موضوع مانور دادند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،پدر امیر حسین مرادی یکی از محکومین حوادث آبان ۹۸ به دلیل فشارهای رسانه‌های خارجی دست به خودکشی زد که این اتفاق واکنش فعالین توییتر را به دنبال داشت.

نکته ای که در این میان می توان به آن اشاره کرد این است  که قوه قضاییه رعایت قانون را فصل الخطاب دانسته و رییس قوه قضاییه طی حکمی دستور دادرسی ی دوباره را صادرنمودند.

اما موج سواری ضد انقلاب و اجرای این مفهوم به خانواده این فرد که فرزند شما درصف اعدامین قرارددارد جوسنگینی را براین خانواده حاکم کرد.

‏ضد انقلاب دنبال طعمه برای موج سواری 

"قدرت اله نیا صادق"،  از فعالان سیاسی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: انقلاب اسلامی از همان آغاز شکل گیری با دشمنانی مانند آمریکا روبه رو بوده است که در این راه از هیچ تلاشی برای نابودی و زمین زدن ایران دریغ نکرده است.

وی اظهار کرد: بودجه های کلان و برنامه های متعددی در طول سال های مختلف برای مبارزه با انقلاب اسلامی توسط بیگانگان در نظر گرفته شده است که هر کدام با درایت رهبر انقلاب و هوشیاری ملت با شکست مواجه شده است.

نیا صادق بیان داشت: در طول سال های اخیر دشمن حضور جدی تری در  حوزه جنگ نرم عملیات روانی داشته و از هر ابزاری برای برانگیختن احساسات مردم و تجمعات استفاده می کند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: در حالی که اصلی ترین نیازهای مردم رسیدگی به مسئله اقتصاد و معیشت و همچنین توجه به تولید ملی است، ضد انقلاب با وارد کردن مسائل حاشیه ای سعی در برهم زدن آرامش عمومی جامعه دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه عده ای در داخل کشور هم صدا با عناصر ضد انقلاب هستند که باید مورد توجه نهادهای امنیتی قرار گرفته و با آن ها برخورد صورت گیرد در این میان نقش سلبریتی ها در همسویی با ضد انقلاب پر رنگ تر است و شایسته برخورد هستند.

وی ادامه داد: دولت آمریکا هزینه گزاف ۵۵ میلیون دلاری برای مقابله با ایران در نظر گرفته، این در حالی است که این کشور از لحاظ اقتصادی دچار بحران شده است.

این تحلیلگر سیاسی بیان داشت: این کشور در تلاش هستند با شکستن قوانین اسلامی، جامعه را به سمت ایجاد تنش و نا امنی هدایت کند تا ملت در برابر خواسته های آنان تسلیم شود که نمونه این قضیه در موضوع نوید افکاری و امیرحسین کریمی نمایان است.

نیا صادق ادامه داد: خودکشی پدر امیر حسین مرادی هم مهر تاییدی بر این موضوع است که برای سرپوش گذاشتن روی ناکامی های خود در منطقه در تلاش هستند تا از روش های دیگری استفاده کنند.

وی افزود: آمریکا و حامیانش در طول سال های مختلف جنایتهای زیادی انجام داده و حتی در حق مردم خود هم ظلم کرده اند که جامعه بین الملل باید از خواب زمستانی بیدار شده ودر مقابل امثال آمریکا بایستند.

وی بیان داشت: البته عده ای در داخل کشور که هم صدا با آمریکا هستند هم باید بدانند که در خصوص امنیت خود با هیچ کشوری شوخی نداریم و کسانی که مرتکب قتل یا جنایت در جامعه شوند طبق قانون باید آنان برخورد صورت گرفته و اگر لازم شد اعدام شوند تا آرامش جامعه به هم نخورد.

این تحلیلگر سیاسی در پایان تصریح کرد: امیدواریم در خصوص افرادی در داخل کشور مانند برخی سلبریتی ها که هم صدا با ضد انقلاب هستند اقدامی قاطع صورت بگیرد و بر طبق قانون مجازات شوند.

 



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/20666