با کلام نور همراه باشیم؛
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم:
رئیس حوزه هنری قم خبر داد:
رئیس حوزه هنری قم گفت: از ۱۳ اثر حاضر در پانزدهمین همایش سراسری بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی مساجد این استان است.
معاون آب منطقه‌ای قم بیان کرد:
معاون آب منطقه‌ای قم گفت: از ۵۰۰ میلیون مترمکعب آب برداشت‌شده در استان، ۲۲ میلیون مترمکعب مربوط به برداشت غیرمجاز از چاه‌های غیرمجاز است.
آغاز شد؛
کلنگ اجرای ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی عقیق برای کارکنان دادگستری به زمین زده شد.
معاون استانداری قم:
معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: نظام فکری و اندیشه شهید مطهری می‌بایست سرلوحه معلمان باشد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: یک هزار و ۵۲۰  تخت در بیمارستان‌های دولتی قم وجود دارد و بر اساس سرانه یک هزار  تخت درمانی در بیمارستان‌های دولتی قم کمبود وجود دارد.
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قم:
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قم، با بیان اینکه آتش‌سوزی کارخانه پارافین در شهرک شکوهیه پس از چند ساعت تلاش آتش‌نشانان اطفا شد، گفت: این آتش‌سوزی در زمان تعطیلی واحد در شیفت شب اتفاق افتاده و علت آن در دست بررسی است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم، گفت: طبق آخرین اطلاعات مرکز آمار ایران تورم سالانه این استان پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسیده است.
۶۳ درصد زن هستند؛
نماینده سازمان سنجش در قم گفت: اردیبهشت جاری ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب از این استان در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی شرکت می‌کنند که از این میان تعداد ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب مرد هستند.
معاون انتقال خون قم:
معاون اداره کل انتقال خون قم گفت: تعداد افرادی که در فروردین‌ماه امسال در این استان موفق به اهدای خون خود شده‌اند در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۱.۶ درصد افزایش‌یافته است.
مدیرکل تأمین اجتماعی قم:
مدیرکل تأمین اجتماعی قم گفت: تا پایان سال گذشته بیش از ۶۹۶ میلیارد تومان از کارفرمایان قمی طلبکار هستیم و این میزان طلب از ۴۶ هزار و ۷۸۴ کارگاه در استان است.
رئیس هیئت تکواندو استان قم:
رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: یکی از بانوان فعال این استان در رشته پاراتکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران قم:  
مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: تغییرات اقلیمی و نبود تخصیص حقابه‌های زیست‌محیطی مهم‌ترین عامل تولید و خیزش ریزگرد در برخی از روزهای سال در این استان است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با انتقاد از اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای در پلمپ تعدادی از چاه‌های آبیاری فضای سبز شهری، گفت: این اقدام باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.
مدیرکل صمت قم:
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن با عیار ۲۳.۲ درصد و ارزش تقریبی ۶۰ همت رسید.
هم‌زمان با روز جهانی بنا‌ها؛
هم‌زمان با روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی از ثبت جهانی کاروان‌سرای دیر گچین در قم مادر کاروان‌سراهای ایران رونمایی شد.
ادامه

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

یادداشت