printlogo


مدیرکل کمیته امداد استان قم خبر داد:
افزایش 80 درصدی مستمری‌بگیران کمیته امداد در استان قم / خودکفا شدن مددجویان هدف اصلی کمیته امداد
افزایش 80 درصدی مستمری‌بگیران کمیته امداد در استان قم / خودکفا شدن مددجویان هدف اصلی کمیته امداد
کد خبر: 21085
مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان خودکفا شدن مددجویان هدف اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) است، گفت: مستمری‌بگیران کمیته امداد در استان قم امسال 80 درصد افزایش داشته‌اند.
اکبر میرشکار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،با اشاره به اهمیت کمک خیرین به نهادهای حمایتی در کشور اظهار داشت: متأسفانه به‌خاطر مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای مردم در 6 ماهه نخست امسال، مراجعات به این نهاد 68 درصد و افراد مستمری‌بگیر استان نیز 80 درصد بیشتر شده‌اند.
وی ادامه داد: تلاش امدادگران کمیته امداد این است که از طریق درمان مددجویان بیمار، خودکفا شدن مددجویان فاقد کار و ازدواج نوعروسان و زنان سرپرست خانوار سرعت توانمندسازی و خروج مددجویان از چرخه فقر بیشتر شود.
میرشکار به همکاری با سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) در راستای محرومیت‌زدایی اشاره کرد و بیان داشت: با هم‌افزایی ظرفیت‌های دو نهاد و دغدغه‌هایی که مدیران دلسوز آنها دارند می‌توان برای کاهش فقر در استان گام‌های مهمی برداشت.
مدیرکل کمیته امداد استان قم بهره‌مندی از طلاب خواهر و برادر را در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست و افزود: طرح دوباره زندگی به‌عنوان یک طرح موفق کمیته امداد در کاهش آسیب‌های اجتماعی با همین دیدگاه فرهنگی است.
 
انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/21085