printlogo


با سخنرانی محسن رضایی؛
افتتاحیه دوره مدیریت راهبردی انقلابی در قم برگزار می‌شود
افتتاحیه دوره مدیریت راهبردی انقلابی در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 21530
مدیر اجرایی دوره مدیریت راهبردی استان قم از برگزاری افتتاحیه این دوره با سخنرانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،محمدرضا رستگاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه برگزاری دوره مدیریت راهبردی انقلابی در دستور کار است، اظهار کرد: تربیت مدیریت راهبردی در تراز انقلاب بر اساس فرمایشات رهبری مبنی بر انتقال تجربه بین نسلی بین نیروهای انقلاب به عنوان هدف اصلی این دوره پیگیری می‌شود و در نظر است خلأ مدیریتی بین نسلی پر شود.

وی خاطرنشان کرد: تربیت مدیر نسل چهارم انقلاب توسط مدیران نسل اول و دوم انقلاب نیز از دیگر اهداف این دوره است.

مدیر اجرایی دوره مدیریت راهبردی استان قم با بیان اینکه حداقل ۳۰۰ نفر از کارمندان از بین جوانان نخبه و حزب اللهی شاغل در ادارات استان قم علاقه‌مند به گذراندن دوره مذکور بودند، گفت: پس از بررسی محدودیت‌های اعلام شده و شاخص‌های مدنظر در نهایت ۴۰ نفر از جوانان فعال انقلابی انتخاب شدند.

وی از برگزاری افتتاحیه دوره مذکور در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: این دوره با حضور و سخنرانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی اندیشکده مدیریت راهبردی با همکاری مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

رستگاری مدیریت جهادی اجرایی، مدیریت رسانه و جنگ نرم و مدیریت استراتژیک را از جمله سرفصل‌های اصلی این دوره ذکر کرد.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/21530