printlogo


در واپسین ماه های دوره پنجم شورای اسلامی شهر قم ؛
بازدید اعضای شورای شهر از پروژه‌های عمرانی با چشم انداز 1400!
بازدید اعضای شورای شهر از پروژه‌های عمرانی با چشم انداز 1400!
کد خبر: 21604
قم گردی و بازدید از پروژه‌های شهری در حالی در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفته است که در طی این 4 سال کمتر این مهم رخ داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  در روزها و هفته‌هایی که شهروندان قمی به هر چیزی جز انتخابات شوراهای اسلامی شهر فکر می‌کنند، وکلای آن‌ها در شورای شهر بیش از گذشته به دنبال حفظ صندلی‌های خود در دوره بعد هستند، صندلی‌هایی که برای بسیاری از آن‌ها لرزان است.
قم گردی و بازدید از پروژه‌های شهری در حالی در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفته است که در طی این 4 سال کمتر این مهم رخ داد و در زمان تصمیم‌گیری هم هیچگاه اعضای شورا نتوانستند از جایگاه حقوقی خود در راستای پیشرفت استان بهره بگیرند.
این‌که امروز اعضای شورا در فاصله‌ای اندک باقیمانده تا انتخابات به دنبال حل مشکلات ریز و درست مناطق شهری هستند قابل‌تقدیر است اما به نظر می‌آید برای این اقدامات دیر شده و تنها نتیجه آن را می‌توان عکس‌هایی دانست که از این بازدیدها به یادگار می‌ماند.
در این میان این سؤال مطرح است که اعضای شورا در این وضعیت بحرانی مالی و همچنین مدت‌زمان کم باقیمانده می‌خواهند چه کاری را انجام بدهند که نتوانسته‌اند در 4 سال گذشته انجام بدهند.
شورای شهری که در 4 سال گذشته همواره در سایه شهردار بوده آیا امروز می‌تواند با این بازدیدها برای شهرداری تکلیف ایجاد کند، آن هم برای سقائیان نژاد که به‌خوبی می‌داند بسیاری از اعضای فعلی جایی در دوره بعد نخواهند داشت.
در واقع شورای پنجم در مقام عمل نتوانست خواسته‌ها و انتظارات را برآورده کند و به جز چند نفر که توانستند به‌خوبی با ارتباط‌گیری مشکلات شهروندان را حل کنند بقیه هرگز نتوانستند در جایگاه خود موفق باشند البته بر همگان واضح و روشن است که پیروز نهایی انتخابات 1400 لیست اصول‌گرایان است و شاید این قم گردی‌ها برای قرارگرفتن در این لیست صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/21604