printlogo


بایدن و هریس گروه انتقال قدرت را تشکیل دادند
 بایدن و هریس گروه انتقال قدرت را تشکیل دادند
کد خبر: 21609
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از سی‌ان‌ان، با وجود امتناع «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا در انتخابات کنونی این کشور، از پذیرش شکستش، «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب مردم و «کامالا هریس» معاون او، گروهی برای انتقال قدرت تشکیل دادند.

بر این اساس بایدن و هریس در جریان برنامه‌ریزی‌هایشان برای تشکیل دولت جدید وب‌سایتی تاسیس کرده و کارگروهی آماده کردند تا کار خود را با نهاد‌های فدرال آغاز کنند.

یکی از افراد عضو در کارگروه انتقال قدرت در این باره گفت: «با آنکه ترامپ از پذیرش شکست خود سرباز می‌زند؛ کار آمادگی برای انتقال قدرت از سوی بایدن با سرعت هرچه تمام‌تر در جریان است.»

به نوشته این خبرگزاری وب سایتی که بایدن و هریس به این منظور آماده کردند چهار مورد را به عنوان اولویت‌های دولتشان بیان کرده که از این قرار است: «مهار ویروس جدید کرونا، احیای اقتصاد آمریکا، برابری نژادی و تغییرات اقلیمی.»

این کارگروه همچنین امروز (یک‌شنبه) در شبکه‌های اجتماعی مختلف اعم از «فیسبوک، توئیتر، و اینستاگرام» صفحات و کانال‌هایی ایجاد کرده است.

روز گذشته، جو بایدن ۷۸ ساله با کسب ۲۹۰ رای الکترال در برابر تنها ۲۱۴ رای دونالد ترامپ، از سوی رسانه‌های مختلف به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/21609