printlogo


تکمیل پیست دوچرخه‌سواری پردیسان تا ۳ ماه آینده
تکمیل پیست دوچرخه‌سواری پردیسان تا ۳ ماه آینده
کد خبر: 21648
شهردار قم از ساخت پیست‌های دوچرخه‌سواری در همه مناطق شهری قم خبر داد و گفت: پیست دوچرخه‌سواری پردیسان تا 3 ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دکترسید مرتضی سقاییان نژاد در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه هشت شهرداری قم، اظهار داشت: خوشبختانه صحبت‌های استاندار قم در بازدید از پروژه پیست دوچرخه‌سواری گره‌های ساخت این پیست را در شهر قم باز کرد.

شهردار قم از ساخت هفت پیست دوچرخه‌سواری در پردیسان خبر داد و افزود: پیست بین‌المللی دوچرخه‌سواری پردیسان با هفت پیست مجزا در بیش از ۱۸ هکتار ساخته‌شده و در کنار این پیست یک پارک ترافیک نیز کلنگ زنی می‌شود.

سقاییان نژاد از ساخت پیست‌های دوچرخه‌سواری در همه مناطق قم خبر داد و تصریح کرد: این پیست‌های دوچرخه‌سواری هم برای ورزش‌های تخصصی و هم برای ورزش‌های همگانی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

وی هزینه‌های ساخت پیست دوچرخه‌سواری پردیسان را در مجموعه ۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این پیست تا سه ماه آینده آماده‌شده و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

سقاییان نژاد در پایان با ابراز امیدواری در افزایش کیفیت اوقات فراغت جوانان در پیست‌های دوچرخه‌سواری، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری قم ساخت فضاهای تفریحی و ورزشی در شهر قم بوده و امیدواریم با ساخت این فضاها شاهد افزایش نشاط اجتماعی در شهر باشیم.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/21648