printlogo


استاندار قم:
حمایت از واحد‌های خصوصی در اولویت دستگاه های اجرایی قم است
حمایت از واحد‌های خصوصی در اولویت دستگاه های اجرایی قم است
کد خبر: 21673
استاندار قم با اشاره به اینکه حمایت از واحد‌های خصوصی در اولویت دستگاه های اجرایی قم است گفت: برخی از واحد‌های تولیدی قم برد ملی و بین المللی دارند که این مسئله باعث افتخار قم است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه بازدیدهای اقتصادی از کارگاههای تولیدی استان قم ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : در بازدید از کارگاه های تولیدی از دغدغه ها و مشکلات تولیدکنندگان آگاه خواهیم شد خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در استان قم وجود دارد.

 وی اضافه کرد : یکی از اهداف بازدید های اقتصادی این است که واحدها و کارگاه های تولیدی را توسعه دهیم و کارآفرینان برتری که در استان وجود دارند مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند کارآفرینان و کارگاه های تولیدی استان قم مایع افتخار هستند.

 استاندار قم خاطرنشان کرد: برخی از این واحدها نه تنها برد استانی دارند بلکه برد ملی دارند و می توانند در بازارهای جهانی با محصولات مشابه خارجی رقابت کنند که این مسئله برای استان قم یک افتخار است.

 سرمست تاکید کرد: هم از نظر ذائقه مشتری و هم از نظر تکنولوژی اتفاقات خوبی در این واحدهای تولیدی در استان قم رخ داده است مدیران اجرایی استان و مدیران مراکز خدمات رسان استان قم باید حامی واحدهای تولیدی باشند و بخش خصوصی در این زمینه اولویت دارد پشتیبانی از این واحدها باید همه جانبه و در عمل صورت بگیرد.

وی ادامه داد: تاکید من در این بازدیدها حمایت است تولید کنندگان و کارآفرینان است و این مسئله را مدیران اجرایی و مراکز خدمات رسان باید مد نظر قرار دهند.


انتهای پیام/۱۷۰


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/21673