printlogo


یادداشت
روح‌ الله زم و حامیانش در پیشگاه عدالت
روح‌ الله زم و حامیانش در پیشگاه عدالت
کد خبر: 22805
همین نقش‌های مهم براندازانه روح ا... زم علیه جمهوری اسلامی ایران بود که سرویسهای جاسوسی-امنیتی غرب بویژه فرانسه بسیار مراقب او بودند؛ زیرا می‌دانستند چنین مهره ضد امنیتی شاید هرگز دیگر به این سادگی بدستشان نیفتد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به دنبال اجرای حکم روح‌ا... زم، بسیاری از رسانه‌های ضدانقلاب در خارج کشور و مسئولان کشورهای حامی وی که همواره دستانشان به خون ملت ایران رنگین است، همراه با برخی از عناصر وابسته یا جاهلان داخلی، با نادیده گرفتن جنایات زم، با معرفی وی به عنوان صرفا "یک روزنامه‌نگار منتقد" هجمه‌های گسترده‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته‌اند. شبکه‌‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و برخی نهادها و انجمن‌‌ها از جمله انجمن قلم آلمان که در برابر قطعه قطعه شدن قاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی توسط حاکمان آن کشور به سادگی عبور نمودند تا آنجا پیش رفتند که پیشنهاد دادند نام خیابانی در آلمان که سفارت ایران در آن قرار دارد به روح‌ا... زم -عنصر حامی منافقین و تروریستهای ضد ملت ایران- تغییر یابد و از این طریق فشارها علیه جمهوری اسلامی را افزایش دهند. در این یادداشت مختصر با مرور تنها چند مورد از اهم جنایات و خیانتهای این به اصطلاح روزنامه‌نگار"(!!) چگونگی ارتباط اقدامات جنایتکارانه وی با حرفه روزنامه‌نگاری را به قضاوت خوانندگان وامی‌گذاریم:
 1. برنامه‌ریزی برای حمله موشکی به مراکز استراتژیک ایران
درحالی رسانه‌ها و جریان‌های حامی روح‌ا... زم سعی کردند اعدام وی را صرفا به "حذف یک خبرنگار ساده و روزنامه‌نگار منتقد جمهوری اسلامی" تقلیل دهند که تنها یکی از اقدامات جنایتکارانه زم، تلاش و حمایت وی برای ساخت پهپاد و حمله موشکی به مراکز حساس و استراتژیک ایران بوده است. به اعتراف صریح مدیر فنی آمدنیوز، برنامه ریزی برای حملات موشکی به تاسیسات و مراکز استراتژیک ایران برای جلب حمایتهای مالی آمریکا از سوی زم به صورت جدی در دستور کار قرار داشت. زم در گفتگویی تصویری با مدیر فنی آمدنیوز که متن آن در رسانه‌ها موجود است از وی می‌خواهد به عنوان پایلوت برای حمله به تعدادی از تاسیسات و مراکز مهم امنیتی ایران برنامه‌ریزی کند تا وی بتواند در ازای این خوش‌خدمتی، کمک‌های مالی مورد نیاز خود را از دولت آمریکا دریافت کند!
2. لیدری اغتشاشات خونین دیماه ۹۶
یکی از اقدامات جنایتکارانه زم به اعتراف صریح وی در گفتگو با یکی از ماموران سرویس‌های جاسوسی، افتخار داشتن لیدری اغتشاشات دیماه ۹۶ و اتفاقات مشابه بود؛ اغتشاشاتی که هزینه‌های زیادی به ملت ایران تحمیل کرد. زم در آمدنیوز صراحتا دستور ساخت نارنجک‌های دستی، تحریک به تجمع و حمله به ساختمان‌ها و نهادهای دولتی را صادر می‌کرد که متاسفانه در اثر توحش مزدوران اجیر شده و تهییج آنها در این اغتشاشات، تعدادی از هم‌وطنانمان جان خود را از دست دادند.
3.ارتباط و همکاری با دولت متخاصم آمریکا علیه ایران
ساغر کسرایی یکی از وابستگان نزدیک به کنگره آمریکا و از فعالان ضد ایرانی در محافل اپوزیسیون برانداز است که مستندات ارتباطش با روح‌ا... زم در دسترس عموم قرار دارد. زم در تماس با ساغر کسرایی با اعلام آمادگی جهت اجرایی نمودن دشمنی‌های دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران می‌گوید: «من برای آن کار رسانه‌ای مورد نظر وزارت امور خارجه آمریکا آماده‌ام به شرط آنکه ساپورت امنیتی و مالی داشته باشم با محوریت جنگ روانی علیه رژیم. کسی مثل من نمی‌تواند برای رژیم جنگ روانی ایجاد کند؛ اگر حمایت داشته باشم با توجه به اعلام سیاست جدید آمریکا برای آغاز جنگ نرم و سرد آماده‌ام». 
 4. جاسوسی برای سرویس‌های خارجی و ارسال کانال‌های تردد شهید سلیمانی
از دیگر خیانت‌هایی که روح‌ا... زم در پوشش حرفه خبرنگاری انجام می‌داد اما هیچ ارتباطی به رسالت خبرنگاری نداشت، ارتباط با سرویس‌های جاسوسی غربی و سرویس‌های امنیتی متخاصم، جهت اعلام کانال‌های تردد مدافعان حرم بویژه سردار شهید سلیمانی برای پروژه ترور بود که اسناد آن نیز موجود است. و...
به دلیل همین نقش‌های مهم براندازانه روح ا... زم علیه جمهوری اسلامی ایران بود که سرویسهای جاسوسی-امنیتی غرب بویژه فرانسه بسیار مراقب او بودند؛ زیرا می‌دانستند چنین مهره ضد امنیتی شاید هرگز دیگر به این سادگی بدستشان نیفتد. موارد مورد اشاره در این یادداشت مختصر تنها بخشی از اعمال جنایتکارانه و ننگین یک مهره ضد انقلاب است که با رویکردی منصفانه، ماحصلی جز شادی دشمنان جمهوری اسلامی و ارتکاب جنایات جبران‌ناپذیر علیه ملت ایران به همراه نداشته است. اکنون که پرونده زندگی این مهره ضد انقلاب بسته شده باید مدافعان وی به خصوص برخی جریانات ناآگاه داخلی پاسخگوی حمایت‌های کورکورانه خود از او در پیشگاه عدالت و ملت ایران باشند. کسانی که به قدیس‌نمایی از فردی که از اهانت به اهل بیت(ع) اِبایی نداشت می‌پردازند و برای اعدام عنصری که گرای تحریم‌ها علیه ملت ایران به آمریکا و دشمنان کشور می‌داد و شریک بوجود آمدن مشکلات فراوانی بود که تحریم کنندگان برای بیماران به وجود آوردند، این گونه مظلوم نمایی می‌کنند باید در پیشگاه عدالت پاسخ دهند آیا جان چنین فردی عزیزتر از کودکان معصومی است که تاکنون یر اثر کمبود داروهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمن جان داده‌اند؟!

محمد ملک‌زاده

انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/22805