printlogo


چه خوب بود مشاور امین می‌بود و صادق!/ یاداداشتی بر نقد دعواهای بودجه‌ای
 چه خوب بود مشاور امین می‌بود و صادق!/ یاداداشتی بر نقد دعواهای بودجه‌ای
کد خبر: 2307
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، نمیدانم چه می‌شود که جنجال درست میشود. یکی چیزی می‌گوید آن یکی علیه این یکی چیز دیگری می‌گوید و آن یکی دیگر، علیه این یکی دیگر و .... ادامه پیدا می‌کند و این طور می‌شود که یک مسئله ساده نه چندان مهم جنجال درست می‌کند.
باید پرسید که این همه ماجرا سرهم می‌کنند تا که چه شود؟
آیا به راستی نباید سوالمان این باشد که این همه ماجرا بابت چیست؟ اینکه دولت بودجه را می‌نویسد چیز عجیبی است؟ اینکه بقیه ارگانها و سازمانهای کشور بودجه از دولت می‌گیرند چیز خارق العاده‌ای ‌است؟
آیا اینکه سوژه‌های رسانه‌های داخلی در این ایام معطوف به این موضوع می‌شوند، عجیب است؟ آیا در حد متعارف پرداختن به این موضوع و آگاهی مردم نسبت به بودجه‎‌های کشور، خارج از عرف است؟
پس مشکل کجاست؟
اینکه فضا درهم شود به نفع چه کسی است و یا بهتر بگویم چه کسانی قصد گرفتن ماهی از این آب گل آلود کرده‌اند؟ چرا فصل بودجه ریزی اینقدر برای رسانه‌های بیگانه مهم شده است؟ چرا عده‌ای خوراک تهیه برای اینگونه رسانه‌ها تأمین می‌کنند ؟
باید گفت که دشمنان از هر فرصتی استفاده کرده و می‌کنند که حس بدبینی نسبت به ارکان نظام در بین مردم ایجاد شود و برای آنان فرق نمی‌کند که دولت باشد یا مجلس، سپاه باشد یا قوه قضاییه، روحانیت باشد یا سازمانهای دولتی و ... .
دشمنان در پیدا و پنهان اعتراف کرده‌اند که به دنبال افتراق بین مردم و نظام هستند و این موضوع برکسی پوشیده نیست. به دنبال ناامید کردن مردم از بسامان شدن اوضاع کشور هستند و تمام تلاششان این است که حس ناامیدی را القا کنند.
این یک طرف ماجرا بود اما دوستان و آشنایان چرا هیزم به این آتش می‌اندازند؟ آیا نمی‌دانند بهترین کار برای مقابله با دشمنان، خدمت به مردم و دوری از این حاشیه‌ها است ؟ امان از این خرس خاله‌هایی که گاه و بیگاه آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، نمک بر زخم مردم می‌پاشند و به جای پرداختن به حل مشکلات، خود مشکل بر مشکلات می‌افزایند.
قبول کنیم که مردم گله مند هستند، آنطور که باید تلاش می‌شد و گره از کار کشور باز می‌کردند، نشده است ولی مردم صبوری کردند و پای این نظام که برای استقرارش خون‌ها ریخته شده است ایستاده‌اند و ایستادگی هم خواهند کرد اما انتظارشان این است که همه دست در دست یکدیگر و بدور از مسائل فرعی، موضوعات و مشکلات اساسی کشور توسط مسئولین دلسوز و کاربلد حل شود و از گرفتاری هایی که چندصباحی دامن‌گیر کشور شده است رها شویم.
نکته آخر اینکه مردم باید به این بلوغ رسانه‌ای برسند که هرچیزی را باور نکنند. پشت این دعواهای رسانه‌ای شناخت دوست و دشمن کار بسیار مشکلی است. اگر مشاهده شد که مسائل فرعی و حاشیه‌ای پررنگ شده‌است بدانند که عده‌ای نقشه ای دیگر در سر دارند، اگر دشمنان ادای دایه دلسوزتر از مادر را در می‌آورند باید هوشیار بود و فریب آنان را نخورد.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/2307