printlogo


هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد در فضای مجازی برای امنیت روانی مردم مشکل ایجاد شود
هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد در فضای مجازی برای امنیت روانی مردم مشکل ایجاد شود
کد خبر: 2346
نماینده مردم شیراز در مجلس نهم با اشاره به اینکه فضای مجازی به جای فیلتر باید مدیریت شود، گفت: در هیچ کشوری اجازه نمی‌دهند که فضای مجازی برای امنیت اجتماعی، روانی و اخلاقی جامعه مشکل ایجاد کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه فضای مجازی به جای فیلتر باید مدیریت شود، گفت: نهادهای متولی از جمله پلیس فتا، نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و متولیان فرهنگ عمومی کشور باید زمینه‌های شکل‌گیری محیطی در فضای مجازی جهت بارورتر شدن اعتماد و امید در مردم فراهم کنند. 

وی با تأکید بر اینکه هیچ جای دنیا شاهد ولنگاری و فقدان مدیریت در عرصه فضای مجازی نیست، اظهار داشت: در هیچ کشوری به ویژه کشورهای اروپایی و امریکا اجازه نمی‌دهند که فضای مجازی برای امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه مشکل ایجاد کند. 

نماینده مردم شیراز در مجلس نهم با انتقاد از باز بودن عرصه برای ضربه زدن به احساسات مردم در فضای مجازی گفت: فقدان مانع در فضای مجازی برای افراد جهت انتشار و انعکاس اشتباهات و یا اقداماتی که موجب ناراحتی افکار عمومی می‌شود، مطلوب نیست و نباید فضای مجازی موقعیتی برای ضربه زدن به آرامش روانی مردم باشد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/2346