printlogo


پنس خطاب به فرمانداران: دوره ما رو به پایان است
 پنس خطاب به فرمانداران: دوره ما رو به پایان است
کد خبر: 23463
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از الجزیره، مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا خطاب به فرمانداران ایالت‌های این کشور گفت: دوره ما رو به پایان است و ما به شما وعده انتقال آرام قدرت را می‌دهیم.

«مایک پنس» معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی گفت که دولت در مرحله گذار است و با تیم انتقالی «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب همکاری می‌کند. وی از فرمانداران ایالتی برای تلاش در مهار بحران کرونا تشکر کرد و به آن‌ها قول انتقال بی‌وقفه دولت را داد.

مایک پنس در ادامه تصریح کرد: هدف این است که در تلاش‌های مستمر برای سلامتی مردم آمریکا هیچ خللی ایجاد نشود.

منابع خبری اعلام کرده اند که کلیه سفر‌های مقام‌های ارشد دولت آمریکا از جمله معاون ریاست جمهوری و وزیر خارجه این کشور به دلیل در پیش بودن مراسم تحلیف رئیس جمهوری منتخب لغو شد. وزارت خارجه آمریکا سه شنبه شب به وقت تهران اعلام کرد با توجه به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری، کلیه مسافرت‌های خارجی کارمندان این وزارتخانه لغو شده است.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که سفر‌های مایک پنس، معاون ریاست جمهوری آمریکا نیز به دلیل در پیش بودن مراسم تحلیف ریاست جمهوری لغو شده است.

اظهارات مایک پنس، معاون دونالد ترامپ در حالی مطرح می‌شود که مجلس سنای آمریکا به سمت استیضاح یا اقدامات دیگر برای برکناری اجباری ترامپ از سمت خود پس از یورش هفته پیش گروهی از طرفداران وی به کنگره این کشور حرکت کرده است. ترامپ با به پیش کشیدن مسأله تقلب در انتخابات، به دروغ مدعی شده که شکست وی در انتخابات به سبب تقلب‌های گسترده صورت گرفته است.

هفته گذشته هنگامی که کنگره آمریکا متشکل از نمایندگان سنا و مجلس نمایندگان برای تایید آرای الکترال ایالت‌های این کشور به ریاست مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا تشکیل جلسه داده بودند، طرفداران ترامپ به تحریک او به ساختمان کنگره یورش بردند.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/23463