printlogo


رکوردزنی آمار مرگ و میر کرونایی در انگلیس
 رکوردزنی آمار مرگ و میر کرونایی در انگلیس
کد خبر: 23516
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، با افزایش مستمر شمار قربانیان در همه گیری کووید ۱۹ در انگلیس، امروز اعلام شد حد نصاب روزانه قربانیان بیش از یک هزار و پانصد نفر در انگلیس ثبت شده که بیشترین میزان از آغاز همه گیری در این کشور و ۳۴۰ نفر بیشتر از بالاترین میزان جان باختگان در اوج اول همه گیری ویروس کرونا در انگلیس است.

بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در انگلیس، در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ هزار و ۵۲۵ نفر افزایش یافت و بدین ترتیب، براساس آمار دولتی، تاکنون سه میلیون و ۲۱۱ هزار و ۵۷۶ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش وزارت بهداشت انگلیس، همچنین با جان باختن ۱۵۶۴ بیمار کرونایی دیگر در شبانه روز گذشته، تاکنون ۸۴ هزار و ۷۶۷ نفر در این کشور، قربانی همه گیری ویروس کرونا شده اند. پیش از امروز، بالاترین میزان جان باختگان از ویروس کرونا در انگلیس، در روز جمعه هفته گذشته با رقم ۱۳۲۵ نفر بود.

دولت انگلیس فقط افرادی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلاء به ویروس کرونا جان ببازند، قربانی همه گیری کووید ۱۹ اعلام می‌کند.

در حالی که دولت اعلام می‌کند شمار جان باختگان از همه گیری کووید ۱۹ در این کشور تا روز چهارشنبه این هفته به کمتر از ۸۵ هزار نفر رسیده است، تارنمای روزنامه مترو نوشت براساس گواهی‌های فوت که علت مرگ را ابتلا به ویروس کرونا ثبت کرده، شمار قربانیان همه گیری کووید ۱۹ در این کشور، از یکصد هزار نفر فراتر رفته است. همچنین برخلاف آمار دولت انگلیس، شبکه خبری اسکای نیوز اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس، به ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر می‌رسد و بدین ترتیب، بیش از ۲۰ درصد از مردم این کشور، به کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

به گزارش اسکای نیوز، دانشمندان اعلام کردند براساس روش مدل سازی، اکنون از هر ۵ انگلیسی، یک نفر به ویروس کرونا مبتلا شده است. با این که آمار رسمی دولت انگلیس از ابتلای ۳.۲ میلیون نفر به کووید ۱۹ در این کشور حکایت دارد، روزنامه گاردین نوشت با گزارش جدید دانشمندان، آمار واقعی ابتلاء به ویروس کرونا در انگلیس، ۵ برابر بیش از آمار دولتی است.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/23516